Ik heb een compaq notebook maar er zit een wachtwoord op de bios wat ik vergeten ben, hoe los ik dit op.
hehe lol 
kijk ff of het papiertje nog in de vrachtwagen ligt
kijk ff of het papiertje nog in de vrachtwagen ligt
Op vrijdag 06 juli 2001 23:40 schreef RHS het volgende:
Ik heb een compaq notebook maar er zit een wachtwoord op de bios wat ik vergeten ben, hoe los ik dit op.
offtopic:
De geschiedenis leert dat mensen die iets dergelijks als 1e post hebben vaak niet 100% zuiver op de graat zijn...
De geschiedenis leert dat mensen die iets dergelijks als 1e post hebben vaak niet 100% zuiver op de graat zijn...
Vraag het eens aan de vorige eigenaar.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Vraag het aan de makers van de notebook: http://www.compaq.com/ask/
en zeg erbij: "Ik heb net een notebook gevonden in een vrachtwagen, maar er stond een wachtwoord op, zouden jullie ff kunnen zeggen, hoe je dat wachtwoorde er af haalt??? "
Ze zullen je vast "helpen"
(Edit:typo)
en zeg erbij: "Ik heb net een notebook gevonden in een vrachtwagen, maar er stond een wachtwoord op, zouden jullie ff kunnen zeggen, hoe je dat wachtwoorde er af haalt??? "
Ze zullen je vast "helpen"
(Edit:typo)
Ik heb dit dus ook wel eens gehad en het is dus zwaar klote. Het was op een 368. M'n broer zat een beetje met het ding te kloten, maar het paswoord wilde maar niet werken., Hij telkes proberen dus en na een poosje ging die maar onzin dingen intypen. Zet ie de volgende dag de puter aan kan die niet meer in het bios.
Batterij van je bios ff loshalen
Tenmminste....zo heeft de leraar het op school gezegd...voor een desktop dan.
Read the badge, Bitch!
Desktop PC's hebben daar een jumpertje voor, da's net iets handigerOp zaterdag 07 juli 2001 01:55 schreef Zeeuw het volgende:
Batterij van je bios ff loshalen
Mother, will they like this song?
[mierenneuk-mode]
eeeij, nummerbord van die vrachtwagen??
[/mierenneuk-mode]
haal de batterij uit je BIOS
of
verbind pinnetje 7 met 14
eeeij, nummerbord van die vrachtwagen??
[/mierenneuk-mode]
haal de batterij uit je BIOS
of
verbind pinnetje 7 met 14
Als je dat denkt moet je hier is kijken [topic=179109]Op vrijdag 06 juli 2001 23:46 schreef HaveBlue het volgende:
[..]
offtopic:
Vraag het eens aan de vorige eigenaar.
Daar zeggen ze dat Sub7 GEEN HACKprogramma is
En dan valt dit nog wel mee.
Pagina: 1