Mijn vraag
Mijn computer is al enige tijd stuk gebroken. En nu wil ik graag een nieuwe aanschaffen. Ik heb wel algemene kennis wat betreft computers, maar ik kan nou geen onderscheid maken tussen wat goed is of beter of slechter. Daarbij graag jullie hulp gewenst.
Het liefst zou ik een computer bestellen bij alternate of azerty of dergelijke sites waarbij ik (wij) elementen zelf selecteren
Wat wil ik doen met de pc?
In principe huis tuin en keuken gebruik.
Wil films op goede kwaliteit kunnen kijken.
Ik heb wellicht in de nabije toekomst photoshop ambities.
En mogelijkheid tot het spelen van games, ik ben niet iemand die hardcore gamer is, maar strategiespellen / bouwvarianten.
Onderstaande spel wil ik graag op de hoogste settings kunnen spelen, + nieuwe versies van Civilisation of Age of Empires ook op hoge kwaliteit.
https://www.google.nl/amp...cities-skylines/12489/amp
Kosten van het systeem;
Ongeveer 600/700
...
Randapparatuur / componenten
Beeldscherm en andere allemaal al in bezit.
Overige opmerking;
Dvd station heb ik al
Harde schijf voor opslag heb ik al
Wel graag een SSD schijf
Liefst minimaal een I5 processor of vergelijkbaar.
Ik investeer liever iets meer in de cpu dan in de gpu, gpu kan ik eventueel nog upgraden denk ik.
Moet een wifi kaart in.
Wellicht 2 HDMI uitgangen.. maar is geen must (lijkt me handig)
Wat verwacht ik van jullie?
Dat jullie mij als computer leek kunnen helpen met mijn oneindige zoektocht in de computerwereld
Mijn computer is al enige tijd stuk gebroken. En nu wil ik graag een nieuwe aanschaffen. Ik heb wel algemene kennis wat betreft computers, maar ik kan nou geen onderscheid maken tussen wat goed is of beter of slechter. Daarbij graag jullie hulp gewenst.
Het liefst zou ik een computer bestellen bij alternate of azerty of dergelijke sites waarbij ik (wij) elementen zelf selecteren
Wat wil ik doen met de pc?
In principe huis tuin en keuken gebruik.
Wil films op goede kwaliteit kunnen kijken.
Ik heb wellicht in de nabije toekomst photoshop ambities.
En mogelijkheid tot het spelen van games, ik ben niet iemand die hardcore gamer is, maar strategiespellen / bouwvarianten.
Onderstaande spel wil ik graag op de hoogste settings kunnen spelen, + nieuwe versies van Civilisation of Age of Empires ook op hoge kwaliteit.
https://www.google.nl/amp...cities-skylines/12489/amp
Kosten van het systeem;
Ongeveer 600/700
...
Randapparatuur / componenten
Beeldscherm en andere allemaal al in bezit.
Overige opmerking;
Dvd station heb ik al
Harde schijf voor opslag heb ik al
Wel graag een SSD schijf
Liefst minimaal een I5 processor of vergelijkbaar.
Ik investeer liever iets meer in de cpu dan in de gpu, gpu kan ik eventueel nog upgraden denk ik.
Moet een wifi kaart in.
Wellicht 2 HDMI uitgangen.. maar is geen must (lijkt me handig)
Wat verwacht ik van jullie?
Dat jullie mij als computer leek kunnen helpen met mijn oneindige zoektocht in de computerwereld