Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil wat schijfruimte voor mijn oude gaming computer aanschaffen. Ik heb zelf op dit moment 238gb en loopt snel vol. Hierdoor moet ik telkens bestanden verwijderen om ruimte te creëren. Ik ben op zoek naar een compatible onderdeel voor mijn computer. 1TB Zou voor mij voldoende zijn, denk ik. Ik zit veel te gamen achter mijn computer.
Wat is je budget?
Ik zit niet echt vast aan een bedrag, en verder ben ik hier heel onervaren mee. Ik zou denken 100-200??
.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor merk. Zolang hij het maar doet en compatible is met de onderdelen die ik zelf heb. Als het ook mogelijk is makkelijk aan te sluiten. Ben verder niet technisch met dit soort dingen. Wil wel een interne en geen externe.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit onderdeel ga ik zetten in mijn paar jaar oude pc. Verder draait de computer 5-8+ uur per dag.
Als er iemand mij hiermee kan helpen, waardeer ik het heel erg.
Alvast bedankt,
Iemand die weinig kennis heeft met dit soort dingen
(inventaris: Mijn onderdelen -- Mijn onderdelen )
Anc0
Ik zoek een?
Ik wil wat schijfruimte voor mijn oude gaming computer aanschaffen. Ik heb zelf op dit moment 238gb en loopt snel vol. Hierdoor moet ik telkens bestanden verwijderen om ruimte te creëren. Ik ben op zoek naar een compatible onderdeel voor mijn computer. 1TB Zou voor mij voldoende zijn, denk ik. Ik zit veel te gamen achter mijn computer.
Wat is je budget?
Ik zit niet echt vast aan een bedrag, en verder ben ik hier heel onervaren mee. Ik zou denken 100-200??
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeur voor merk. Zolang hij het maar doet en compatible is met de onderdelen die ik zelf heb. Als het ook mogelijk is makkelijk aan te sluiten. Ben verder niet technisch met dit soort dingen. Wil wel een interne en geen externe.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit onderdeel ga ik zetten in mijn paar jaar oude pc. Verder draait de computer 5-8+ uur per dag.
Als er iemand mij hiermee kan helpen, waardeer ik het heel erg.
Alvast bedankt,
Iemand die weinig kennis heeft met dit soort dingen
(inventaris: Mijn onderdelen -- Mijn onderdelen )
Anc0