Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers van Tweakers,

Ik weet niet of dit het juiste forum is maar ik denk wel dat jullie mij kunnen helpen. Sinds kort heb ik een UPS overgenomen en deze heeft alleen maar C14-male aansluitingen. Deze zijn perfect voor mijn computer maar ik wil ook graag mijn Apple Airport hier op aansluiten. Mijn Apple Airport kan dit niet omdat het een normale stekker heeft voor in het stopcontact.

Op het internet kon ik bijna geen adpaters vinden. De enigen die ik kon vinden stonden op AliExpress. Dit lijkt mij niet echt bepaald betrouwbaar.

Is er een rede voor dat deze bijna niet te vinden zijn en is er een andere oplossing?

Met vriendelijke groet,

Hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Gewoon een Stekkerdoos en een C14 male-female kabel halen bij de bouwmarkt en dan één kan van de kabel afknippen en monteren aan je stekkerdoos. Problem solved.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Versleije
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top dankjewel! Dit is precies wat ik zocht. Bedantk voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dergelijke kabels heb ik ge-diy'ed, na tegen hetzelfde probleem aangelopen te zijn :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde