Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe jij je BTW-aangifte? Zelf, je laat het je boekhouder doen of met boekhoudsoftware? En wat zijn je frustraties?

Ik stel deze vraag omdat ik bezig ben met een onderzoek over hoe zzp'ers btw-aangifte doen en tegen welke pijnpunten ze aanlopen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 13:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Met maar een handjevol facturen per kwartaal, allemaal binnen NL is het voor mij eenvoudig om het in Excel ff op te tellen, inloggen bij de belastingdienst, invullen, overmaken via bank, klaar. Blijkbaar heb jij een complexere situatie: Wat zijn jouw frustraties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:51
Hoi @Verwijderd

Welkom op Tweakers! Speciaal voor dit topic een account aangemaakt? Wat verwacht je van dit topic en wat wil je hiermee bereiken? Je topicstart is wel heel minimaal.

Met @phYzar eens, wat zijn JOUW frustraties. en wat is jouw situatie.

Iedere situatie is anders en aan de hand van de complexiteit van jouw situatie zal je zelf een afweging moeten maken of je het zelf gaat doen of gaat uitbesteden

[ Voor 23% gewijzigd door One-eye864 op 05-07-2017 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik doe het zelf. Totaal geen frustraties. Maar ja, werk dan ook op een accountantskantoor en doe iets meer dan 1 aangifte :).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik doe het zelf.
De administratie houd ik bij in een boekhoudpakket en 4 keer per jaar krijg ik met een paar klikken op de knop een mooi overzicht met getallen die ik op de site van de belastingdienst kan invoeren.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:02

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

(jarig!)
Doe het ook zelf. Gebruik Moneybird om facturen te versturen en houd in Excel mijn uitgaven apart bij. Maar ik doe vooralsnog zó weinig dat ik onder de KOR val.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:33
Ik doe het zelf, mijn hele boekhouding zit in excel en alle getallen komen er gewoon uitrollen. Uurtje werk om alle bonnetjes in te voeren (moet in elk boekhoudsysteem). Ik heb geen pijnpunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@pirke. Gebruik je een sjabloon of template hiervoor? Of heb je veel verstand van Excel-formules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien je zelf al aangeeft dat het om een onderzoek gaat, zet ik hier een slotje op. Zie ook Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! hiervoor.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.