Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptopadvies

Pagina: 1
Acties:

• R-FA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-11 18:49
Beste Forumleden,

Na 7 jaar trouwe dienst begint mijn laptop langzaam tekenen te vertonen, dat hij met pensioen wil. Hierdoor ben ik een zoektocht gestart naar een waardige opvolger. Ik heb hiervoor wat wensen/eisen in mijn hoofd, deze deel ik graag met jullie in de hoop dat ik verder geholpen kan worden.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik speel redelijk veel Football Manager, mijn laptop zou dit moeiteloos moeten draaien. Indien ik nog een game als GTA5/Hitman als aanvulling zou kunnen draaien is dit mooi meegenomen, maar uiteraard geen must en harde eis.

Wat is je budget?
Naar schatting zou het gaan om ongeveer 850-1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik heb eerlijk gezegd een zware voorkeur voor een 17 inch, gewicht en afmetingen maken mij hierbij niet uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zelf denk aan het merk Asus, omdat ik zelf positieve verhalen heb gehoord. Momenteel bezit ik nog een Acer, maar hier wil ik van afstappen Merken als Dell en HP sluit ik bij voorbaat al uit. Verder heb ik de wensen dat de laptop voorzien moet zijn van een i5/i7 processor een SSD en uiteraard een goede grafische kaart.

Wat ik zelf tegen ben gekomen is de: https://tweakers.net/pric...3uq-t4342t/specificaties/.

Daarnaast kwam ik een Asus Vivobook tegen in de MediaMarkt, ik heb hierbij het modelnummer niet genoteerd, maar de laptop sprak mij wel aan. Het ging hierbij wel om een 15,6 inch model beschikbaar in i5 en i7 uitvoering en een aparte videokaart. Dit model was erg dun en alleen voorzien van een SSD van 256 gb en HDD past er door het formaat niet in even als een dvd/cd speler. De enige twijfel voor dit model was de "beperkte opslag van 256gb".

Ik hoor graag of jullie mij verder kunnen helpen