Oplader piept, laptop start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01:28
Goedemorgen!
Ik heb hier een laptop die opeens niet meer aan wil met of zonder accu. Zodra ik de oplader aansluit komt er een vage piep uit met een bepaalde zelfde interval. Verschillende andere laders geprobeerd en wederom dood en 1 lader piept ook, maar op een andere manier. Zit er wellicht sluiting in de laptop of toch wat anders?

Alvast dank! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:03
Klinkt inderdaad als sluiting in de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Ja, daar ben ik ook bang voor. Net open gehad, maar zie niks geks naast wat stof. Wel probeerde ik het net nog en toen kwamen er vonkjes en geknetter van de connector bij het aansluiten. Is er iets wat ik nog kan doen of proberen of is het gewoon nu einde verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 13:57

Glewellyn

is er ook weer.

Probeer het eens met de accu eruit en alleen de lader erin.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

Heb je een multimeter? Zou de continuïteit van de oplaadpoort even controleren met de plekken waar het voltage binnen moet komen. En wellicht daar het voltage ook even meten?

Daarnaast is wat meer info ook wel handig.

Welk exact model en merk hebben we het over?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Een Acer 7551 is het. Ik heb een multimeter en ik krijg er geen waardes uit of misschien dat ik 't verkeerd doe. 8)7

@Glewellyn Zie beginpost. Blijft dood...
Pagina: 1