Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuBTreX
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09-2023
Beste allemaal,

Graag wil ik een mining rig assembleren maar ben een beetje uitgeblust als het gaat om zoeken naar een case.
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar een case?

moeten minimaal 8 GPU kaarten in, het liefst 10,
E-ATX moederbord formaat,
Prijs is geen issue,
Binnen de eu te bestellen.. liefst NL,

Heb geprobeerd wat te googlelen en heb dit gevonden:
BlackO2 8-GPU 6-Fan Stackable Aluminum Rig Frame 76cm Long

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.ethereumminer...ELEN/595/Behuizingen.html

Stackable. En er zijn meer bedrijven in NL die die meuk leveren; volgens mij tot 12 GPU's breed.

Beetje zoeken en je komt vanzelf bij de goede winkel om iets (custom) te bestellen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnvi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 04:51
Je kunt ook er zelf een maken door een goedkoop rek, zoals om kleding te drogen, te gebruiken en je GPU's via extesion cables te verbinden met je moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Of je haalt wat hout en paar nagels en geklopt het in elkaar.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-09 23:14
Ook al enig idee welke gpu's je gaat gebruiken, en waar je die vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Iedereen,

Heeft er iemand afmetingen om zelf een frame te maken? Ik zou graag een frame willen bouwen voor 12 kaarten (opstart met 6 maar indien werkt uitbreiding). Ben het frame van bitmakers.nl tegen gekomen dat perfect in mijn interieur past, wil het zelf maken maar ben opzoek naar bouwtekening of maten. Iemand?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:49
@Verwijderd Dat is toch een kwestie van "meten is weten". Hoe groot is je MB, hoe lang zijn je GPU, hoe breed zijn je GPU, hoeveel tussenruimte wil je tussen je GPU voor koeling?

Als ik een willekeurige RX580 uit de pricewatch neem : hoogte van de kaart is 4,2 cm, dat vermenigvuldig je met 12. Tussenruimte ongeveer evenveel, dus maal 2. Dus de lengte van je rack is +/- 1 meter. Hoogte : GPU is 12cm, een voeding 8,6. Verder dient er rekening gehouden te worden met de hoogte van een je CPU-koeler. Ik kies wederom willekeurig, en ik vind 16cm hoogte. Dan nog de spacers onder je MB + dikte MB en CPU +2cm. nog wat vrije ruimte tussen koeler en GPU. 18 + 12 + 5 = minimum 35cm hoogte. Diepte : 24 cm voor een GPU, doch een een ATX-bord is 24,4 cm, dus 25cm.

Afmetingen aan te passen aan eigen smaak en inrichting. Mij lijkt het bijvoorbeeld mooier als diepte en hoogte gelijk zijn.

Moeilijk hé, maar iedereen wil blijkbaar lui "rijk" worden. Een beetje meer inspanning dus

[ Voor 13% gewijzigd door Arator op 23-08-2017 11:43 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02:49
@DuBTreX semi off-topic. Houd je er wel rekening mee dat AMD/Nvidia drivers voor nu maar 8 gpu's per systeem ondersteunen? Dus als je er 10 in wilt zal je moeten combineren met fabrikant.
Pagina: 1