Hallo,
Ik heb vorige week voor het eerst mijn eigen computer in elkaar gezet. Nu heb ik het probleem dat mijn videokaart uitvalt wanneer ik ga gamen. Ik had eerst als voeding de corsair vs series vs550, ik dacht dat het daar aan lag dus toen heb ik een nieuwe voeding gekocht (Seasonic G-series 450 watt). Alleen met deze nieuwe voeding is het probleem niet opgelost
, de videokaart valt nogsteeds uit wanneer ik ga gamen. Ik heb al vanalles geprobeerd maar de videokaart blijft uitvallen.
Beeld gaat alleen uit en geeft aan dat er geen kabel is aangesloten terwijl dat wel zo is, geluid blijft wel aan. Ik heb de 6 pins in mijn videokaart zitten en de 8 pins in mijn moederbord.
Dit is mijn computer:
voeding: Seasonic G-series 450 watt
Videokaart: msi gtx 1060 6gt ocv1
Moederbord: asus prime b250-plus
Processor: intel core i5-7600
Ram: Kingston HyperX FURY - DDR4 8 GB
Harde schijf: WD Blue WD10EZEX
ssd: Kingston A400 SDD
Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem
Hessel
Ik heb vorige week voor het eerst mijn eigen computer in elkaar gezet. Nu heb ik het probleem dat mijn videokaart uitvalt wanneer ik ga gamen. Ik had eerst als voeding de corsair vs series vs550, ik dacht dat het daar aan lag dus toen heb ik een nieuwe voeding gekocht (Seasonic G-series 450 watt). Alleen met deze nieuwe voeding is het probleem niet opgelost

Beeld gaat alleen uit en geeft aan dat er geen kabel is aangesloten terwijl dat wel zo is, geluid blijft wel aan. Ik heb de 6 pins in mijn videokaart zitten en de 8 pins in mijn moederbord.
Dit is mijn computer:
voeding: Seasonic G-series 450 watt
Videokaart: msi gtx 1060 6gt ocv1
Moederbord: asus prime b250-plus
Processor: intel core i5-7600
Ram: Kingston HyperX FURY - DDR4 8 GB
Harde schijf: WD Blue WD10EZEX
ssd: Kingston A400 SDD
Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem
Hessel
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 942065 op 05-07-2017 11:07 ]