Na ontgrendelen trilt iPhone voor iedere gemiste notificatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karbonkel777
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-06 18:31
Mijn vraag

Hoi allemaal,

Ik kan via Google het antwoord niet vinden maar het is mega-irritant: Sinds een tijdje trilt mijn Iphone bij het unlocken 1 keer voor iedere gemist notificatie die ik heb zodra ik ontgrendel via TouchID.

Stel, ik heb 10 minuten geleden een WhatsApp bericht gehad in twee groepen, een mail en een melding van mijn agenda. Zodra ik de iPhone unlock trilt 'ie dan vier keer. Dat is behoorlijk irritant, zeker met een drukke mailbox en agenda.

Weten jullie of (en hoe) dit uit kan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
SE 64 GB volledig bijgewerkt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Google, instellingen

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Voor mijn beeld, komen de notificaties ook pas daadwerkelijk binnen op het moment van ontgrendelen? Of stonden ze al wel zichtbaar in het lockscreen?
Je hebt het niet als je de code gebruikt voor de unlock? Omdat je speciek TouchID benoemt?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karbonkel777
Hoi Rupie,

Er staat al een bericht op mijn lockscreen. Op het moment dat ik de mail feitelijk ontvang trilt de telefoon. Maar als ik hem dan vijf minuten later ontgrendel trilt 'ie weer. En als ik vijf berichten heb gemist vijf keer.

Het gaat zowel met code als met touch id verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Kijk eens onder Instellingen -> Berichtgeving -> Berichten -> en dan onderaan Herhaal meldingen, staat die op 1 of of meerdere keren. Kan van Nooit tot 10 keer.
Misschien zit daar de oorzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karbonkel777
Bedankt voor je antwoord.

Dit zou toch moeten werken, maar doet het helaas niet..Het lijkt wel alsof de wijzigingen die ik heb doorgevoerd niet worden opgeslagen