Mijn vraag
Sinds een aantal dagen ervaar ik veel lag met het spel rainbowsix siege op de ps4.
Voorheen had ik hier nooit last van en had ik altijd een goede verbinding.
In het spel heb ik altijd een verbinding van 35 tot 60.
meestal begint het gamen soepel maar dan in een keer gaat het bewegen niet meer lekker en ben ik soms rondjes aan het draaien. Dit is natuurlijk mega vervelend en ik hoop dat jullie me kunnen helpen gezien ik zelf niet echt heel veel verstand heb van routers en internet.
zoals je ziet schrijft ik zelfs leck ipv lag
Ook moet ik soms de controller opnieuw verbinden met de ps4( dit heb ik nog nooit hoeven doen)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb het snelste internet van ziggo. haal meestal boven de 250mb download en 30 mb upload.
De router functie is uitgeschakeld want centraal en hoog in de kamer heb ik een netgear R8000 waar de ps4 bekabeld aan hangt.
Bij de internettest van de ps4 geeft hij aan dat het Nat type 2 is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De stekker 10 seconden uit het modem en er weer in. Een andere controller geprobeerd.
alvast mega bedankt voor het helpen!!
Sinds een aantal dagen ervaar ik veel lag met het spel rainbowsix siege op de ps4.
Voorheen had ik hier nooit last van en had ik altijd een goede verbinding.
In het spel heb ik altijd een verbinding van 35 tot 60.
meestal begint het gamen soepel maar dan in een keer gaat het bewegen niet meer lekker en ben ik soms rondjes aan het draaien. Dit is natuurlijk mega vervelend en ik hoop dat jullie me kunnen helpen gezien ik zelf niet echt heel veel verstand heb van routers en internet.
zoals je ziet schrijft ik zelfs leck ipv lag

Ook moet ik soms de controller opnieuw verbinden met de ps4( dit heb ik nog nooit hoeven doen)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb het snelste internet van ziggo. haal meestal boven de 250mb download en 30 mb upload.
De router functie is uitgeschakeld want centraal en hoog in de kamer heb ik een netgear R8000 waar de ps4 bekabeld aan hangt.
Bij de internettest van de ps4 geeft hij aan dat het Nat type 2 is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De stekker 10 seconden uit het modem en er weer in. Een andere controller geprobeerd.
alvast mega bedankt voor het helpen!!