Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een game-pc met normaal gebruik voor series / films etc. De bedoeling is om er in de toekomst 1440p en VR mee te doen (toekomst proof dus).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600-1800 voor de hardware. Het scherm is voor de toekomst daar ik nu 3 Dell u2312HM schermen heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC wil ik behouden als backup, of mogelijk ombouwen tot een server oid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is een vereiste, met de 960 EVO hoop ik voor de nabije tekomst klaar te zijn. Mijn oude SSD is maar 126.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me eigelijk niet zoveel uit. Ik prefereer de Ryzen vanwege goede prijs/kwaliteit en OC. Daarnaast lichte voorkeur voor Nvidia, maar als de Radeon beter is dan pak ik die
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, zonder extreme kosten er aan te binden. Voor de rest geen wensen.
Ga je overklokken?
Voor deze PC wil ik wel overklokken, maar niet to the max.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb rond geneust in meerdere topics en builds van andere. Daarnaast heb ik een en ander online opgezocht. Maar ik heb toch twijfels of dit nu de beste keuzes zijn voor de middelen die ik er aan wil uitgeven. Schroom dus niet om kritisch te zijn over de built.
Directe twijfel gevallen:
Geheugen:
Corsair 2x8 of 1x16
MoBo:
Asus Prime X370-Pro
ASRock Fatal1ty AB350 Gaming K4
Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
CPU koeling ipv bijgeleverde koeler:
Noctua NH-D15 SE-AM4 Premium-Grade 140mm Dual Tower CPU Cooler for AMD AM4
Het is een game-pc met normaal gebruik voor series / films etc. De bedoeling is om er in de toekomst 1440p en VR mee te doen (toekomst proof dus).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600-1800 voor de hardware. Het scherm is voor de toekomst daar ik nu 3 Dell u2312HM schermen heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC wil ik behouden als backup, of mogelijk ombouwen tot een server oid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is een vereiste, met de 960 EVO hoop ik voor de nabije tekomst klaar te zijn. Mijn oude SSD is maar 126.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me eigelijk niet zoveel uit. Ik prefereer de Ryzen vanwege goede prijs/kwaliteit en OC. Daarnaast lichte voorkeur voor Nvidia, maar als de Radeon beter is dan pak ik die
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, zonder extreme kosten er aan te binden. Voor de rest geen wensen.
Ga je overklokken?
Voor deze PC wil ik wel overklokken, maar niet to the max.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb rond geneust in meerdere topics en builds van andere. Daarnaast heb ik een en ander online opgezocht. Maar ik heb toch twijfels of dit nu de beste keuzes zijn voor de middelen die ik er aan wil uitgeven. Schroom dus niet om kritisch te zijn over de built.
Directe twijfel gevallen:
Geheugen:
Corsair 2x8 of 1x16
MoBo:
Asus Prime X370-Pro
ASRock Fatal1ty AB350 Gaming K4
Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
CPU koeling ipv bijgeleverde koeler:
Noctua NH-D15 SE-AM4 Premium-Grade 140mm Dual Tower CPU Cooler for AMD AM4
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 319,95 | € 319,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty AB350 Gaming K4 | € 113,50 | € 113,50 |