Waar haal ik iemand vandaan voor kleine klus?

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar iemand die een kraan in mijn keuken kan repareren. Het aanrecht bij de kraan is kapot.

Als ik ga zoeken naar klussenbedrijven dan vind ik bedrijven die vooral grotere dingen doen. Dit is maar een klein klusje. Hetis echter meer dan alleen een schilderij ophangen of een slot vervangen.

Ik heb de lokale Klussenier al benaderd maar die zegt geen tijd te hebben. Waar vind ik een bedrijf met vaklui die ook een projectje van 2 uren willen aannemen?

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 11:36

Liveshort

Certified Crazy Person

Berichtje plaatsen op werkspot misschien? (https://www.werkspot.nl/)

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een Klussenier bij je in de buurt? Die doen ook van groot tot klein.

• SvMp
  • Niet online
sypie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:52:
Een Klussenier bij je in de buurt? Die doen ook van groot tot klein.
Al geprobeerd.

• SvMp
  • Niet online
Zal ik eens proberen. Ik zoek echter wel iemand die echt wat kan.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:31
Op werkspot staan ook netjes reviews bij de vele mensen.

Wees er wel bewust van dat er momenteel meer dan genoeg werk is en ze dus liever grote klussen doen. Zelfs grotere klussen van een dag werk worden nu al drie maanden later ingepland.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Jamer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04:36
Ik zou even langs een bouwmarkt in de buurt gaan Formido/Gamma /Karwei enz. Meestal hebben hun wel een klus service die ook veel kleine dingen doen.

• SvMp
  • Niet online
LED-Maniak schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:55:
Op werkspot staan ook netjes reviews bij de vele mensen.

Wees er wel bewust van dat er momenteel meer dan genoeg werk is en ze dus liever grote klussen doen. Zelfs grotere klussen van een dag werk worden nu al drie maanden later ingepland.
Ik weet het. Bovendien snap ik ook dat zo'n kleine klus niet past bij een bedrijf dat normaal gesproken complete keukens aanlegt. Maar dit is te lastig om zelf te doen (al geprobeerd, ik heb de spullen en de aanleg niet).

[ Voor 8% gewijzigd door SvMp op 04-07-2017 22:58 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Neem toch aan dat er in Friesland gewone (grote) loodgietersbedrijven zitten? Die bel je, zegt wat voor kraan je wil hebben en dat het vervangen moet worden?

Sorry hoor; ik heb exact dezelfde vraag neergelegd bij een groot sanitair-bedrijf in de buurt (badkamers in de showroom vanaf 6000 Euro) en daar heb ik netjes een offerte van gekregen. Ja, een kraan van inkoop 70 Euro kost je dan gemonteerd en al ineens 200 Euro maar ze willen echt wel. Oh, en je moet soms even een paar dagen of een week wachten.

En tenzij je in een enorme uithoek woont; is er niemand in de straat die je wel eens zelf ziet klussen buiten, aan de auto of een schutting ziet plaatsen? Een kraan vervangen (tenzij het een dubbele leiding is met ingebouwd warmwater-reservoir en LED-verlichting), lijkt me toch ook vervangen te kunnen worden door een handige buur of een lokale student van het ROC Techniek?

Ook geen reacties gehad op je (gratis) advertentie in het lokale krantje of bij de supermarkt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Is nu de kraan defect of het aanrechtblad?

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-12 20:45
iedereen leest dat zijn kraan kapot is...maar hij schrijft toch echt dat het zijn aanrecht is.

• bvbal79
MAX3400 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:01:
Neem toch aan dat er in Friesland gewone (grote) loodgietersbedrijven zitten? Die bel je, zegt wat voor kraan je wil hebben en dat het vervangen moet worden?

Sorry hoor; ik heb exact dezelfde vraag neergelegd bij een groot sanitair-bedrijf in de buurt (badkamers in de showroom vanaf 6000 Euro) en daar heb ik netjes een offerte van gekregen. Ja, een kraan van inkoop 70 Euro kost je dan gemonteerd en al ineens 200 Euro maar ze willen echt wel. Oh, en je moet soms even een paar dagen of een week wachten.

En tenzij je in een enorme uithoek woont; is er niemand in de straat die je wel eens zelf ziet klussen buiten, aan de auto of een schutting ziet plaatsen? Een kraan vervangen (tenzij het een dubbele leiding is met ingebouwd warmwater-reservoir en LED-verlichting), lijkt me toch ook vervangen te kunnen worden door een handige buur of een lokale student van het ROC Techniek?

Ook geen reacties gehad op je (gratis) advertentie in het lokale krantje of bij de supermarkt?
Grappig...ze hebben je kraan gemaakt terwijl je aanrecht kapot was? Gezien je dezelfde vraag had >:)

Volgende keer a.u.b. de edit-knop gebruiken en niet onder jezelf reageren. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 05-07-2017 20:03 ]

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-12 15:24
Goed punt hierboven :+

Overigens misschien iets voor TS om rekening mee te houden: "het aanrecht is kapot bij de kraan" kan wel eens een gevalletje kraan én aanrechtblad vervangen worden, en dan is het zomaar niet meer een "kleine klus", ook(/zeker) in de kosten.

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-12 14:32
sugarlee89 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:14:
Is nu de kraan defect of het aanrechtblad?
Ik zat dat mij ook af te vragen.. dacht is het nou zo laat of lees ik het verkeerd. Ik stelde mezelf voor dat het aanrechtblad stuk is waar de kraan doorheen gaat..

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Waar in Friesland? Zitten kleine ondernemers genoeg, je moet een zelfstandige keukenmonteur vinden die regelt dat wel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

bvbal79 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 01:29:
[...]

Grappig...ze hebben je kraan gemaakt terwijl je aanrecht kapot was? Gezien je dezelfde vraag had >:)
Nou ja aanrecht... In de badkamer was het bevestigingspunt/gat van de kraan gebarsten. Dus inderdaad in ieder geval een nieuwe kraan laten aanrukken en met een of ander hars-iets het blad gerepareerd. Maar mogelijk is dat een kleiner euvel dan de topicstart.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:09
SvMp schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:48:
Ik ben op zoek naar iemand die een kraan in mijn keuken kan repareren. Het aanrecht bij de kraan is kapot.

Als ik ga zoeken naar klussenbedrijven dan vind ik bedrijven die vooral grotere dingen doen. Dit is maar een klein klusje. Hetis echter meer dan alleen een schilderij ophangen of een slot vervangen.

Ik heb de lokale Klussenier al benaderd maar die zegt geen tijd te hebben. Waar vind ik een bedrijf met vaklui die ook een projectje van 2 uren willen aannemen?
Als je aanrecht stuk is kost het iets meer dan 2 uur, het oude aanrecht zal er immers uit moeten en een nieuwe zal vooradig moeten zijn of gemaakt moeten worden.

Wat voor aanrecht heb je? Steen, hout? gelamineerd? (foto's doen wonderen). Steen en hout zijn nog wel zelf te fixen, gelamineerd zal vervangen moeten worden.

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Wat is er exact kapot aan de kraan (of aanrecht)?
Wellicht even een fotootje erbij ter verduidelijking?

Daarnaast. ga eens naar de lokale bouwmarkt (Gamma, Praxis, Kwantum, etc). Daar hebben ze ook vaak van die klus teams die je of van advies kunnen voorzien of bij jou langskomen om de klus te klaren.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Forget it, zeer slechte ervaringen met werkspot. In totaal 4 klussen geplaatst met gedetailleerde beschrijving en foto's. Op slechts 1 klus reactie gekregen van 3 vakmannen. Uiteindelijk afspraak gemaakt met een van de vakmannen: nooit op komen dagen. Tweede vakman gebeld voor een afspraak, je raadt het al: nooit op komen dagen. Geef je negatieve feedback, wordt ie verwijderd door werkspot omdat er nooit een transactie heeft plaatsgevonden 8)7 8)7

Mijn tip: via-via (vraag bij collega's en vrienden), de buurt-app of de lokale zoekertjes bij bijvoorbeeld de Albert Heijn

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-12 12:45
Loodgieter?

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-12 18:04
Inderdaad, loodgieter of installateur.

Als je even aangeeft welke omgeving in Fryslân je woont, misschien kan je een paar verwijzen.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Goede ervaring met werkspot.nl.. laat wel even een paar langskomen zodat je wel kunt kiezen.. de persoon moet je ook liggen en de prijs natuurlijk.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12 19:28

Tijntje

Hello?!

Ik vermoed dat het spaanplaat van het aanrecht door gerot is door het vocht en daarom de kraan los zit.
Dat is niet heel eenvoudig op te lossen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 23:54
Op Facebook heb je veel lokale groepjes, bijv. " Ik zoek/ verkoop in .... (dorp)" . Als je daar je vraag post heb je meestal zo wat tips van klusjesmannnen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Tijntje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:59:
Ik vermoed dat het spaanplaat van het aanrecht door gerot is door het vocht en daarom de kraan los zit.
Hier hetzelfde. Kraan aandraaien trekt hem door het spaanplaat.

Oplossing is simpel: ik heb een goedkope kraan met lompe voet bij de Aldi gehaald, die valt over de rotte plek en trekt niet door het blad heen. Blad vervang ik tzt wel met de rest van de keuken.

Andere optie: plaatje RVS erover, infrezen of beitelen in het blad, goed afkitten en daar de kraan op monteren.

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-11 08:22
Plaats een oproep in een Facebook gezocht/gevraagd groep in jouw regio.
Zo zijn wij aan 2 prima tuinmannen gekomen die eea zwart wilde doen voor ons.

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:42
Geen idee of die bij jou in de buurt zit, maar even bij de WarmteService binnen lopen.
Altijd wel een monteur aanwezig die een klusje wil doen, altans dat is de ervaring.

En idd, de meeste jongens hebben het erg druk nu, pas op voor achterlijk hoge (afschrik-)prijzen...

Live from Denmark

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-12 10:42

Is je kraan nou kapot, of is je aanrecht kapot? Als het je kraan is is deze ook zelf simpel te vervangen. Vaak heb je enkel wat steeksleutels nodig a 10 euro bij de bouwmarkt. Scheelt wachten en geld. Als het je blad is zal ik deze door een professional laten vervangen, en in dat geval kan de keukenzaak die het blad levert daar wel voor zorgen.

En anders heb je altijd nog werkspot. Uit mijn ervaring kan het vaak voor een schappelijke prijs op relatief kort termijn gebeuren. Zeker een kleine klus als een kraan vervangen doet een professional wel even onderweg naar huis toe.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Op marktplaats kan je ook klussen plaatsen.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 17:26
Via https://www.praxis.nl/service/klusservice iemand gevonden voor mijn badkamer een tijd geleden.

Xbox Live: MarkH

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 16:23
Ik zie deze nog niet genoemd, maar vraag in je kennissenkring rond naar "een mannetje". Er is bijna altijd wel iemand die iemand kent en het nummer kan delen. Heb je ook gelijk persoonlijke ervaringen wat betreft de persoon.

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-11 19:54
werkspot. Zeker weten!

• bvbal79
denk dat topicstarter al een oplossing heeft....want reageert al sinds dinsdag niet meer :)

• SvMp
  • Niet online
Tijntje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:59:
Correct. Niet door mij op te lossen i.i.g.
Pagina: 1