Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Niet meer van toepassing

[ Voor 102% gewijzigd door Imperium op 05-07-2017 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De alinea die begint met "de redenatie van..." geeft gegarandeerd problemen. Beter kun je dit weglaten.

Verder zou ik kijken naar leuke vacatures elders en heel de brief achterwege laten. Je kunt het onderwerp ook bij je voortgangsgesprek bespreken. En tenslotte gewoon blij zijn dat je wat leuks mag doen.

[ Voor 23% gewijzigd door dr snuggles op 04-07-2017 22:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
"een leuke aanvulling op je CV". Ik zou vragen of ze bedoelen dat je op zoek moet naar een andere werkgever als je carrière wilt maken.

Maar dit is wel een onderwerp voor tijdens je functioneringsgesprek. Niet voor een meeting of een email.

Mocht je daar niet op kunnen wachten dan vraag je een 1 op 1 gesprek aan met je teamleider om het te hebben over je functieomschrijving. Het is prima dat je al je argumenten op papier hebt staan, maar bewaar ze voor een persoonlijk gesprek.

Je vraagt in principe om een flinke promotie. Die krijg je niet met een mailtje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Imperium schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:06:
Ik ben werkzaam bij een gemeente als ICT Helpdesk medewerker.

[....]

De werkzaamheden komen overeen met de werkzaamheden van een applicatiebeheerder welke allemaal ongeveer 2 schalen hoger zitten.
Dus zodra je mee mag doen aan een project is dat per direct promotie? Ik betwijfel het. Je kan dit gebruiken om te laten zien dat je meer in je mars hebt. Misschien als het project succesvol afgerond wordt dat je het tijdens je functioneringsgesprek kan behandelen. Je wil niet nu van de toren blazen en straks met een mislukt project zitten. Staat niet zo leuk.

Dan wat betreft de instant promotie en geld erbij. De schalen bij gemeentes zijn altijd hard gebonden aan de functie. Je kan dus nooit een schaal krijgen die niet bij je functie hoort. Promotie naar een hogere functie op basis van een project is lastig te verdedigen, als het project over is krijg je dan automatisch demotie? Let ook dat als een afdeling op formatie zit er simpelweg geen plek is om iemand te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het is niet zozeer dat ik mee mag doen met een project, het is een rol die mij is toebedeeld.

Ik zie inderdaad in dat een mailtje wellicht niet de juiste strategie is in deze, ik zal het meenemen naar een functioneringsgesprek.

Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:48
Imperium schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:16:
[...]
Ik zie inderdaad in dat een mailtje wellicht niet de juiste strategie is in deze, ik zal het meenemen naar een functioneringsgesprek.
[...]
Zorg wel dat je mondeling gedane afspraken/beloftes op papier/via de mail laat bevestigen zodat je het zwart op wit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:51
slot ivm vandalisme door topicstarter
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.