Beste tweakers,
Ik heb veel ervaring met verschillende hardware's maar jammer genoeg niet met de printer wat ik in algemeen hekel aan heb
Wat ik vervelend vind is als ik iets wil printen waarvan de achtergrond niet echt wit is maar grijs of vuiltje waardoor dat de printer helemaal mee uitprint wat ik inkt verspilling vind. Is er geen manier of een software die ervoor zorgt dat wanneer de achtergrond niet echt wit is of vuiltje er is en dat niet mee print waardoor ze alleen effectief tekst wel print.
Dat gebeurdt hoofdzakelijk wanneer er geprint wordt vanuit gescand pagina via scanner, gsm, vrienden...
Ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpt.
Hieronder als voorbeeldje. (deze valt mee)

De printer is verbonden via netwerk (netwerkkabel).
Op internet kon ik amper iets over vinden.
Daarbij hoop ik dat jullie mij kunnen helpen (mijn centjes en het milieu besparen
)
Ik heb veel ervaring met verschillende hardware's maar jammer genoeg niet met de printer wat ik in algemeen hekel aan heb
Het probleem beschrijving:
Ik heb een laserprinter van Brother DCP-L2540DN (zwart-wit).Wat ik vervelend vind is als ik iets wil printen waarvan de achtergrond niet echt wit is maar grijs of vuiltje waardoor dat de printer helemaal mee uitprint wat ik inkt verspilling vind. Is er geen manier of een software die ervoor zorgt dat wanneer de achtergrond niet echt wit is of vuiltje er is en dat niet mee print waardoor ze alleen effectief tekst wel print.
Dat gebeurdt hoofdzakelijk wanneer er geprint wordt vanuit gescand pagina via scanner, gsm, vrienden...
Ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpt.
Hieronder als voorbeeldje. (deze valt mee)

Mijn gebruikte hardware:
Mijn gewone pc met windows 10 erop met drivers voor de printer.De printer is verbonden via netwerk (netwerkkabel).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
In Adobe pdf programma black-white aangevinkt maar het geeft geen verschil.Op internet kon ik amper iets over vinden.
Daarbij hoop ik dat jullie mij kunnen helpen (mijn centjes en het milieu besparen