Toon posts:

SPAM van demon.nl en aanbieden van onbp. data

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja jongens, ik dnek dat het triest is gestelt met www.demon.nl want ik kreeg vandaag allemaal info van ze binnen over de opties om er een dedicated srever te huren te colocaten etc. Ik heb echter niks aangevraagd bij ze en heb ook geen account bij ze lopen. Dus het is SPAM. :r

Verder staat in die folder dat ze vanaf heden onbeperkt dataverkeer aanbieden (onder de Fair Use Policy. Wat vinden jullie van dit feit? En denken jullie dat er (nog) meer (grote) hosters gaan volgen? Please coments dus op dit fenomeen.

Verwijderd

Ach boeiuhhhh, krijg dagelijks spam; gewoon negeren die zooi of een boos mailtje terug sturen ;)

En obp dataverkeer via FUP vind ik eerder een achteruitgang :r

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Stuur je windows swapfile eens terug richting hun. Ik denk dat ze dan de boodschap wel begrijpen.

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Voor zoiets hebben we nu procmail....spam -> /dev/null

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 00:11 schreef The Source het volgende:
Stuur je windows swapfile eens terug richting hun. Ik denk dat ze dan de boodschap wel begrijpen.
divx's willen het ook nog wel goed doen...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bij planet hebben ze virus, kreeg 2 weken lang dagelijks de inhoud van hun mailserver thuis, met CV's, notulen van vergaderingen e.d. .. tezamen met een kantje of 150 code van een wurmpje.. :) allemaal in hotmail.. nergens last van dus.. :P

heb ze gemaild.. ze reageren niet.. heel triest, niemand weet het ook .. heb toch iets van 150 mailtjes gehad ofzo.. lekker allemaal weggepleurt..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Ook leuk; via je pc een hele lange fax sturen >:)
Vinden ze ook erg leuk ;) Als hun dure fax papier op :P

Verwijderd

bombrief met grote letters SPAM erop wil ook leuk werken.

of als je echt leuk voor de dag wil komen....send een paar miljoen packets per minuut vanaf een paar servers naar hun mailserver...kijken wat ie doet....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zaterdag 07 juli 2001 00:29 schreef pimderks het volgende:

[..]

Ervaringen mee?

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op zaterdag 07 juli 2001 00:29 schreef pimderks het volgende:

[..]

Fax dan ook nog een compleet zwarte pagina, dan is hun toner ook nog op ;)
En als ze dan nog een oude thermische fax hebben fikt ie uit ;)

Ervaring: Jhaaaaaaaaaaa

Verwijderd

Ik neem aan dat je die envelop bedoelde die je per snailmail hebt gehad? Believe me, you are not alone....of het gaat heel goed met ze want ze hebben geld over voor promotie of heel slecht want ze gooien de laatste centen over de balk in een soort van laatste poging klanten binnen te slepen....

Verwijderd

Heb ik ook gehad, lui zijn nog duur ook, je hebt er geen fuck aan, je hebt trage site (512k/sec max bij goedkoopste dan) en maar 1 ip. het gekke is dat je wel een 8hu hoog mag hebben...anyway...zuig :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Goh... iedereen heeft spam gekregen van Demon en ik niet. Ik ga me bijna buitengesloten voelen (NOT)

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 22:51 schreef Rats het volgende:
Ja jongens, ik dnek dat het triest is gestelt met www.demon.nl want ik kreeg vandaag allemaal info van ze binnen over de opties om er een dedicated srever te huren te colocaten etc. Ik heb echter niks aangevraagd bij ze en heb ook geen account bij ze lopen. Dus het is SPAM. :r

Verder staat in die folder dat ze vanaf heden onbeperkt dataverkeer aanbieden (onder de Fair Use Policy. Wat vinden jullie van dit feit? En denken jullie dat er (nog) meer (grote) hosters gaan volgen? Please coments dus op dit fenomeen.
Dit heb ik ook ontvangen en dat heeft totaal geen zin, kleine bedrijven hebben toch niet een hele server nodig voor hun homepage van 3 mb.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus inderdaad over SPAM per post, niet per email dus blokken kan ik het niet. Maar tja het is niks, maar wat ik niet snap is waarom demon ook overstapt op onbeperkt dataverkeer*.

Verder denk ik dat ze wanhopig zijn want welk bedrijf gaat nou heel nederland reclame sturen over hoe goed ze zijn?!

* Fair Use Policy

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09
1000 kopietjes van de bijbel is ook leuk. Wel van elke pagina 1 mail maken natuurlijk :)

Maar erg triest dat ze spam gaan versturen. Nu hebben ze weer een paar klanten minder dan meer lijkt me.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 22:51 schreef Rats het volgende:

Ik heb een demon office pro account.

- Ik gebruik 3 keer zoveel dataverkeer als dat mn account mag hebben.
- 2x zoveel ruimte op mn account als mocht, 450mb!
- Uptime is 99%
- En de verbinding ligt iig boven de 450kb p/sec, verder gaat mn @home account niet.

Dus de beste keuze voor mij die ik in nederland had kunnen maken..

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 00:53 schreef Heineken het volgende:

[..]

Ervaringen mee?
eeeeeeeh jah >:)
Pagina: 1