Hoi allemaal,
Ik krijg steeds vaker nieuwe simonly aanbiedingen te zien op tv/mail en ging is een beetje rondneuzen op internet voor een nieuwe simonly. Hierbij kwam ik op 3 interessante simonly's waarbij ik graag jullie mening wil weten.
Mijn huidige ziggo simonly van €15 heb ik 1,5gb en 300 bel/sms (ik bel of sms vrij weinig).
De andere 3 zijn als volgt:
Vodafone (actie van ziggo naar vodafone):
€15,-
150 min. bel/sms
3 gb internet
€25,- aansluitkosten
Ben:
€14,-
100 min. bel/sms
5 gb internet
€14,95 aansluitkosten
Youfone:
€16,50
125 min. bel/sms
5,5 gb internet
€0,- aansluitkosten
Eerste maand gratis
Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar Youfone, maar wat zijn jullie ervaringen met deze simonly's? Zal ik nog wachten met opzeggen van mijn ziggo simonly (hoorde dat er nog een andere aanbieding kwam?)
Of kunnen jullie mij een betere simonly adviseren?
Alvast bedankt voor de hulp, ik hoor het graag van jullie!
Ik krijg steeds vaker nieuwe simonly aanbiedingen te zien op tv/mail en ging is een beetje rondneuzen op internet voor een nieuwe simonly. Hierbij kwam ik op 3 interessante simonly's waarbij ik graag jullie mening wil weten.
Mijn huidige ziggo simonly van €15 heb ik 1,5gb en 300 bel/sms (ik bel of sms vrij weinig).
De andere 3 zijn als volgt:
Vodafone (actie van ziggo naar vodafone):
€15,-
150 min. bel/sms
3 gb internet
€25,- aansluitkosten
Ben:
€14,-
100 min. bel/sms
5 gb internet
€14,95 aansluitkosten
Youfone:
€16,50
125 min. bel/sms
5,5 gb internet
€0,- aansluitkosten
Eerste maand gratis
Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar Youfone, maar wat zijn jullie ervaringen met deze simonly's? Zal ik nog wachten met opzeggen van mijn ziggo simonly (hoorde dat er nog een andere aanbieding kwam?)
Of kunnen jullie mij een betere simonly adviseren?
Alvast bedankt voor de hulp, ik hoor het graag van jullie!