Toon posts:

Geluidsinstallatie verbeteren in 2005 Volkswagen Polo Turijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Volkswagen Polo Turijn 1.4 uit 2005.
Nou wil ik graag een goede geluidsinstallatie hebben in mijn auto om techno en dance muziek (met goede Bass dus) te luisteren. Helaas heb ik dit nog niet voor elkaar gekregen, ondanks dat ik een nieuwe autoradio heb gekocht en nieuwe geluid installatie van pioneer. Dit zijn ze:

- KENWOOD KDC-BT700DAB (autoradio)

- https://www.pioneer-store...U4lSODYxXNnoCEaAlCK8P8HAQ

Het geluid klinkt niet echt diep, ook lijkt het of mijn deur te los zit, dus net alsof er iets de hele tijd rammelt met hoge Bass. Hebben jullie enig idee wat ik kan toevoegen of veranderen om mijn geluid te verbeteren?

Alvast Bedankt! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Een subwoofer en alles voorzien van dempingsmatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Heb je al met de geluidsinstellingen gespeeld zoals Equalizer, Bass boost etc? Dit scheelt echt een hele hoop. Hoe speel je muziek af, bluetooth, kabel, CD?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mick1990 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:51:
Heb je al met de geluidsinstellingen gespeeld zoals Equalizer, Bass boost etc? Dit scheelt echt een hele hoop. Hoe speel je muziek af, bluetooth, kabel, CD?
Alles geprobeerd met de instellingen. wel wat verschil, maar nog niet zoals het hoort. via DAB+ en Bluetooth speel ik mijn muziek af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Maarten schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:47:
Een subwoofer en alles voorzien van dempingsmatten.
Heb je ook nog een idee welke subwoofer het beste in mijn auto past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Ligt eraan wat je wilt. Zelf vind ik blam of audiosystem wel leuk klinken.

Let er wel op dat je een geschikte kist neemt. Je kunt het beste bij een audiozaak langs gaan die het spul ook in kan bouwen. Daar kun je vaak ook luisteren. Luisteren is altijd goed met speakers. Wat de ene goed vind klinken vind de ander verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 21:11
Met een subwoofer ontlast je de speakers ook die tonen onder 80 hz niet meer weer hoeven geven, je deur zal dan niet meer rammelen.
Wil je mooie bas ga dan voor een gesloten subwoofer, geport gaat veel te diep voor de kleine ruimte in een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

.Maarten schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:47:
Een subwoofer en alles voorzien van dempingsmatten bitumen.
:)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Pagina: 1