Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jorikg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-04 17:10
Hallo, ik wil binnekort mijn PC upgraden met een nieuwe cpu, mobo, en ram. Ik heb nu een fx-4350, 8gb corsair vengeance ddr3 ram, en een asus m5 a97 r2.0 mobo. De gpu die ik heb is een asus strix gtx 970, en ik merk dat ik in gta v niet hogere framerates haal dan 60 fps. De nieuwe onderdelen die ik wil kopen zijn:
Ryzen 5 1500x pricewatch: AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler
MSI b350 gaming pro carbon pricewatch: MSI B350 Gaming Pro Carbon
Corsair vengeance rgb pricewatch: Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15
Is deze upgrade het waard en werken alle rgb onderdelen ook samen, of kan ik beter voor andere onderdelen gaan?(mijn voorkeur gaat wel naar rgb verlichte componenten)
Mvg. Jorik

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Elke recente CPU van Intel of AMD zal een vooruitgang zijn ten opzichte van een FX processor. Het is de moeite waard om te upgraden.

Compatibiliteit van de onderdelen kan je zelf makkelijk ontdekken met een klein beetje onderzoek.

• Jorikg
Ik kon er niet helemaal achter komen of de msi gaming app ook werkt met dit type ram, ik wil namelijk graag mijn moederbord synchroniseren met mijn ram. En ik kon eigenlijk geen enkel type rgb ram vinden bij de lijst op de site van msi.

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Jorikg schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:23:
ik wil namelijk graag mijn moederbord synchroniseren met mijn ram. En ik kon eigenlijk geen enkel type rgb ram vinden bij de lijst op de site van msi.
Dikke kans dat ze het dan niet ondersteunen. Dan zal je moeten kiezen wat belangrijker voor je is.

• Jorikg
CMD-Snake schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:07:
[...]

Dikke kans dat ze het dan niet ondersteunen. Dan zal je moeten kiezen wat belangrijker voor je is.
Ik heb ondertussen ook al op een ander forum gekeken (https://linustechtips.com...5-1500x/#comment-10091743)
En ben uit deze onderdelen gekomen https://pcpartpicker.com/list/ycCBRG (De gpu, case, en opslag had ik al)