Ik heb momenteel een computer waarvan ik bijna alle onderdelen wil doneren aan mijn vader. Hij wil graag een iets sneller systeem zodat hij zijn spelletjes prima kan spelen. Maar dus ben ik zelf ook aan iets nieuws toe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de computer gebruiken om te gamen. Momenteel veel Overwatch. Ik wil dat het systeem Overwatch altijd met minimaal 144fps kan draaien.(waarschijnlijk op wat lagere settings niks op max ofzo)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000 en €1200 denk ik, gezien ik al een videokaart heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord etc heb ik allemaal al. Ik heb ook een Asus VG248QE Scherm voor 144hz. En een MSI GeForce GTX 1070 Gaming X
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt wat ik denk dat wel goed zal zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil iig een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst redelijk stil, en ik wil eigenlijk ook geen RGB dingen.
Ga je overklokken?
Ik wil wel de mogelijkheid hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me af of ik de juiste componenten bij elkaar heb. Of dat sommige dingen mischien overkill zijn en/of helemaal niet nodig.
Ik weet ook niet goed of het moederbord wel voor overclocken is of dat het helemaal niet uitmaakt? Er zijn zoveel verschillende.
Alvast heel erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de computer gebruiken om te gamen. Momenteel veel Overwatch. Ik wil dat het systeem Overwatch altijd met minimaal 144fps kan draaien.(waarschijnlijk op wat lagere settings niks op max ofzo)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1000 en €1200 denk ik, gezien ik al een videokaart heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord etc heb ik allemaal al. Ik heb ook een Asus VG248QE Scherm voor 144hz. En een MSI GeForce GTX 1070 Gaming X
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt wat ik denk dat wel goed zal zijn
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 343,49 | € 343,49 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,95 | € 162,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 980,39 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil iig een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst redelijk stil, en ik wil eigenlijk ook geen RGB dingen.
Ga je overklokken?
Ik wil wel de mogelijkheid hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me af of ik de juiste componenten bij elkaar heb. Of dat sommige dingen mischien overkill zijn en/of helemaal niet nodig.
Ik weet ook niet goed of het moederbord wel voor overclocken is of dat het helemaal niet uitmaakt? Er zijn zoveel verschillende.
Alvast heel erg bedankt!