A person who never made a mistake never tried anything new.
Daarnaast mist de macOS versie nog, wat voor versie van Photoshop en of het alleenstaand/suite is.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
CS6 en op iOS werkt het sowieso nietSlavy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:58:
Zoals eerder gevraagd (en ook gemeld door @Daedalus ), heb je al geprobeerd wat er staat en wat voor trial/error heb je zelf verder gedaan?
Daarnaast mist de macOS versie nog, wat voor versie van Photoshop en of het alleenstaand/suite is.
Nieuwste mac dus (macOS Sierra)
Stand alone versie
Dan heb je automatisch een corporate support-contract; neem aan dat de beheerders op kantoor jou al hebben kunnen adviseren en/of doorverwijzen naar Adobe met het grant-nummer?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
https://forums.adobe.com/thread/999742
https://www.google.nl/sea...tall+failed+to+initialize
Don't push itMAX3400 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:01:
[...]
Dan heb je automatisch een corporate support-contract; neem aan dat de beheerders op kantoor jou al hebben kunnen adviseren en/of doorverwijzen naar Adobe met het grant-nummer?
[ Voor 65% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 04-07-2017 14:03 ]
Die persoon is er nu paar weken niet en ik zit nu thuis wil hem gewoon prive op me pc zetten vandaarMAX3400 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:01:
[...]
Thnx ga met deze aan de slagb2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:02:
Er is genoeg over te vinden, zeker als je het even omzet naar het Engels (de foutmelding).
https://forums.adobe.com/thread/999742
https://www.google.nl/sea...tall+failed+to+initialize
[...]
Don't push it
YouTube: Adobe Photoshop CS6 installer failed to initialize fix [macOS]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
ThanksDaedalus schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:05:
Waar heb je naar gezocht? Als nl. je zoekt naar macos sierra adobe cs 6 vind je op de officiële Adobe support pagina Installing Creative Suite on macOS 10.12 (Sierra), met instructies hoe je dit voor elkaar kunt krijgen (en de vermelding dat macOS Sierra niet wordt ondersteund voor CS6).
+
Ik mis of/waarom bedrijfs-software op prive-apparatuur kan/mag worden geinstalleerd? Sorry maar het lijkt mij nogal voor de handliggend dat dit dus gewoon via werk wordt besproken en eventueel wordt ondersteund. Net zoals dat als @Nick25 uit dienst zou gaan, dat de licentie netjes & gecontroleerd wordt teruggegeven aan het bedrijf?Nick25 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:03:
[...]
Die persoon is er nu paar weken niet en ik zit nu thuis wil hem gewoon prive op me pc zetten vandaar
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
yesMAX3400 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:07:
[...]
+
[...]
Ik mis of/waarom bedrijfs-software op prive-apparatuur kan/mag worden geinstalleerd? Sorry maar het lijkt mij nogal voor de handliggend dat dit dus gewoon via werk wordt besproken en eventueel wordt ondersteund. Net zoals dat als @Nick25 uit dienst zou gaan, dat de licentie netjes & gecontroleerd wordt teruggegeven aan het bedrijf?
en heb daar akkoord voor prive kun je ook thuis werken toch ?
Maar closed

Het is off-topic, maar je kan één licentie niet gebruiken voor twee work-stations (of computers).Nick25 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:08:
[...]
yes![]()
en heb daar akkoord voor prive kun je ook thuis werken toch ?
Maar closed
Ja, het kan wel... maar het mag niet; een serienummer verleent je het recht om de software op één systeem te installeren, that's it (je koopt zelfs niet eens de software; die 'leen' je van Adobe... je koopt enkel een licentie om het te mogen gebruiken).
Wat is nu het probleem er is een mac licentie over en die mag ik met toestemming op mijn pc thuis installeren?b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:10:
[...]
Het is off-topic, maar je kan één licentie niet gebruiken voor twee work-stations (of computers).
Ja, het kan wel... maar het mag niet; een serienummer verleent je het recht om de software op één systeem te installeren, that's it (je koopt zelfs niet eens de software; die 'leen' je van Adobe... je koopt enkel een licentie om het te mogen gebruiken).
Sluit aub deze topic
Als je iets vraagt, graag alle informatie geven. Dat scheelt een hoop heen en weer gebakkelei.
Voor de rest heeft dit topic weinig discussiewaarde. Het antwoord was makkelijk zelf te vinden via Google, dus dit topic gaat op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.