Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mikelowik1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-06-2018
Ik heb een Xiaomi Redmi Note 4 (de mediatek variant). Ik vroeg mij af of ik hier NL-Alert op kon instellen. De telefoon draait om de rom van xiaomi.eu.

Ik heb al bij de berichten app gekeken en in het instellingen menu gezocht naar nooduitzendingen of cell broadcasts, maar ik kon niks vinden.

Beste antwoord (via rens-br op 05-12-2017 08:40)

• BlackLight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op mijn Redmi 2 Note (MIUI Global 8.1) gaat dit als volgt:
- Settings
- More
- Emergency broadcasts

Ik heb deze week nog een alert ontvangen.

Mijn vriendin heeft een Redmi 2 Pro, en gek genoeg mist die het Emergency Broadcasts menu. Maar die heeft MIUI Global 7.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• BlackLight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op mijn Redmi 2 Note (MIUI Global 8.1) gaat dit als volgt:
- Settings
- More
- Emergency broadcasts

Ik heb deze week nog een alert ontvangen.

Mijn vriendin heeft een Redmi 2 Pro, en gek genoeg mist die het Emergency Broadcasts menu. Maar die heeft MIUI Global 7.

• Pokemoneuro
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-07-2021
Ik heb een xiaomi mi max 2, maar heb miui developer version. Ik heb de global version, kan ik ook nl alert krijgen, ik denk het namelijk niet

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Pokemoneuro het topic gaat over een ander toestel dan die van jou. Daarnaast is het niet toegestaan om topics te kicken en te kapen. Maak dus even een nieuw topic aan.

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04 14:42
Controleer even of je Allow WAP push messages uit hebt staan (Settings-System apps-Messaging-Additional settings)

[Voor 39% gewijzigd door giant2000 op 05-12-2017 14:31]

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oertrooper
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-12-2022
Oud topic, maar het speelt nog altijd.

Het beste antwoord wat ik heb kunnen vinden staat hier. Via een app (Activity Launcer) kun je de mobile broadcast, of cell broadcast settings openen en instellen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee