Video Kaart Ventilator Vervanging

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MikevPeeren
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-08-2023
Beste,

Ik zoek vervangingen voor mijn ventilatoren op mijn video kaart. Op het moment zitten er twee op waarvan één er niet recht op gemonteerd zit en er één redelijk wat geluid maakt als ik de ventilatoren op 100% zet. Ik zou graag nieuwe ventilatoren hierop willen zetten om te kijken of hierdoor het geluid vrijwel geheel weg gaat en/of ik betere koeling krijg.

De voornamelijkste reden dat ik er nieuwe ventilatoren op wil zetten is het feit dat mijn computer tot nu toe al een keer is uitgevallen door oververhitting van mijn video kaart.

Het betreft een AMD Radeon R9 280X. De ventilator ziet er als volgt uit https://postimg.org/image/g9nxvnr9f/ en is 90mm groot.

Ik heb geprobeerd zelf ventilatoren te zoeken op het internet echter kom ik alleen ventilatoren tegen op ali express die er 3 weken over doen om bij mij aan te komen. Ik heb liever een ventilator binnen een paar dagen binnen zodat ik kan kijken of ik het probleem kan verhelpen. Verder kom ik ook vrijwel alleen ventilatoren tegen met een frame en zie ik er bijna geen zonder frame vandaar mijn vraag of jullie misschien webwinkels weten waar ik ze kan vinden.

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:19
Je weet dat je het frame gewoon kan verwijderen? En dan heb je een los frame. En andere optie is een defecte variant van jou kaart kopen. En die er op monteren. Ben je van af het geneuzel af. Of je koopt een lose GPU koeler.