ik zie net dat dbc al sinds 3 juni al niets meer heeft geflushed voor dpc
, maar nog wel gewoon flusht. weet iemand hier een reden van
Zelfde idee zoals Night Fever (participant #007) bij OGR heeft gedaan. Een tijdje stand-alone grazen en dan de DPC joinen.
De reden dat de DBC dat doen is om overall op de 2e plek van de Dutch Power Cows te komen. Ze zijn al eens eerder geleaved en gerejoind ten tijde dat we Anandtech inhaalden.
Maareh Red_Devil is de spokesman van de DBC...misschien weet hij er wat meer van
De reden dat de DBC dat doen is om overall op de 2e plek van de Dutch Power Cows te komen. Ze zijn al eens eerder geleaved en gerejoind ten tijde dat we Anandtech inhaalden.
Maareh Red_Devil is de spokesman van de DBC...misschien weet hij er wat meer van
dan mogen ze toch es opschieten, met de 2e plek overall binnen DPC, want volgens mij ging QU|CCC een stuk harder als hun, en QU|CCC wordt strax 1eOp vrijdag 06 juli 2001 23:14 schreef MarcyDarcy het volgende:
Zelfde idee zoals Night Fever (participant #007) bij OGR heeft gedaan. Een tijdje stand-alone grazen en dan de DPC joinen.
owjah, ik zit in QU|CCC
ik hoop het voor jullie, betekent ook dat je nog flink aan het assimileren moet voor DPC want ethan is flink op weg nu
ethan ging toch weg bij zijn bedrijf en moest al de koeien /killen 
tenminste dat heb ik ook op tweakers.net gelezen.
en zogauw ethan niet meer flusht, is QU|CCC zo weer eerste, er zijn alweer een hoop mensen druk bezig met assimileren, en das mooi, voor DPC!
tenminste dat heb ik ook op tweakers.net gelezen.
en zogauw ethan niet meer flusht, is QU|CCC zo weer eerste, er zijn alweer een hoop mensen druk bezig met assimileren, en das mooi, voor DPC!
oh, daar was ik nog nie van op de hoogte 
en valt ook niet echt op als ie nog weer 140k er doorheen pompt
en valt ook niet echt op als ie nog weer 140k er doorheen pompt
Het moet wel een lekker bedrijfje zijn.
140k, dat zijn nogal wat pc's !!!
140k, dat zijn nogal wat pc's !!!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Volgens mij ging Ethan weg bij zijn oude bedrijf en verloor hij daarmee ongeveer net zoveel rekenkracht als dat hij er met zijn nieuwe baan weer bij zou krijgen; ofzo
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
En bij het weggaan natuurlijk deOp zaterdag 07 juli 2001 09:05 schreef Mr_Atheist het volgende:
Volgens mij ging Ethan weg bij zijn oude bedrijf en verloor hij daarmee ongeveer net zoveel rekenkracht als dat hij er met zijn nieuwe baan weer bij zou krijgen; ofzo
lijkt me logisch, anders neem je ook geen nieuwe baan aanOp zaterdag 07 juli 2001 09:05 schreef Mr_Atheist het volgende:
Rooie Duivel zeg is wat
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Hij is niet erg spraakzaam ...
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Red Devil reageerde 16 maart voor het laatste in een topic in DPC. Zijn nick is ook niet als user terug te vinden als je er op zoekt.
Wellicht is ie bij de headcrash verloren gegaan?
Wellicht is ie bij de headcrash verloren gegaan?
Red Devil is op vakantie met zijn vriendin...
Heeft ie me laatst laten wezen toen ie bij mij/mijn broer langskwam...
Het rare is..... Red-Devil kan dan wel de spokesmen van DBC zijn, maar hij heeft een hart voor QU|CCC
Heeft ie me laatst laten wezen toen ie bij mij/mijn broer langskwam...
Het rare is..... Red-Devil kan dan wel de spokesmen van DBC zijn, maar hij heeft een hart voor QU|CCC
-edit-
En een heleboel uur later zag Mobster dat het een dubbelpost geworden was
En een heleboel uur later zag Mobster dat het een dubbelpost geworden was
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ja, ik weet het. Een oud topic, maar beter als een verse aanmaken 
Die jongens staan ondertussen op plekske #37 met 32,253,111 wu's en daar zijn er in totaal 'maar' 22,434,982 van bij DPC terecht gekomen.
Ook hebben ze [Dutch Power Cows] ondertussen vervangen door [Groningen]. Een rejoin zou ze op plekje 3 binnen DPC brengen (2 miljoen onder Ethan Hunt).
Zouden ze nog terug komen? Let's hope for it, want hun daily output is nog om te
Gemiddeld meer als 100k per dag.
Wie weet er iets meer van.
Die jongens staan ondertussen op plekske #37 met 32,253,111 wu's en daar zijn er in totaal 'maar' 22,434,982 van bij DPC terecht gekomen.
Ook hebben ze [Dutch Power Cows] ondertussen vervangen door [Groningen]. Een rejoin zou ze op plekje 3 binnen DPC brengen (2 miljoen onder Ethan Hunt).
Zouden ze nog terug komen? Let's hope for it, want hun daily output is nog om te
Wie weet er iets meer van.
wat ik heb horen zeggen op irc is dat ze ijzersterk terug komen meer kan ik niet zeggen.
ask Rico-burn.
ask Rico-burn.
tralalalala
* Red devil devil als woordvoeder van DBC weet van alles maar verklapt lekker niks!
Het enige dat ik kwijt wil is dat de dagscores waarschijnlijk nog ff wat omhoog gaan.
* Red devil devil als woordvoeder van DBC weet van alles maar verklapt lekker niks!
Het enige dat ik kwijt wil is dat de dagscores waarschijnlijk nog ff wat omhoog gaan.
ach joh, laat ze lekker...
* Ricoh is bezig met een project van 500 pc's
Beat that !
* Ricoh is bezig met een project van 500 pc's
Beat that !
* Witlof heeft wel eens een project gehad van ruim 1100 PC'sOp woensdag 10 oktober 2001 21:35 schreef Rico-Burn het volgende:
ach joh, laat ze lekker...
* Witlof is bezig met een project van 500 pc's
Beat that !
Helaas was dat op het werk voor een klant waarop dus geen koeien mochten
Verwijderd
Dsmarty was bezig met 70.000 pc's geloof ikOp woensdag 10 oktober 2001 21:38 schreef Witlof het volgende:
[..]
* Witlof heeft wel eens een project gehad van ruim 1100 PC's
Helaas was dat op het werk voor een klant waarop dus geen koeien mochten
ach... daar heeft hij het vast vééls te druk voor....Op woensdag 10 oktober 2001 22:30 schreef libido78 het volgende:
Dsmarty was bezig met 70.000 pc's geloof ik
vééls te druk als ambtenaar?Op woensdag 10 oktober 2001 23:26 schreef blimmel het volgende:
[..]
ach... daar heeft hij het vast vééls te druk voor....
OKOp woensdag 10 oktober 2001 21:13 schreef Red devil het volgende:
tralalalala
* Mobster devil als woordvoeder van DBC weet van alles maar verklapt lekker niks!
Wij zijn bezig met een project van 70.001 peecee's => We're gonna beat you :P:P:P:P:POp woensdag 10 oktober 2001 22:30 schreef libido78 het volgende:
[..]
Dsmarty was bezig met 70.000 pc's geloof ik
Verwijderd
Huge LOL @ FloppusOp donderdag 11 oktober 2001 19:47 schreef Floppus het volgende:
Als je wil weten waar [Groningen] DBC zich nu écht mee bezig houd, kijk dan op:
http://www.dbc.org
![]()
Pagina: 1