Ik kan met geen mogelijkheid een device unpairen in Windows 10. Er is nergens een unpair optie te vinden. Als ik het gepairde device probeer te verwijderen bij Apparaatbeheer, dan verschijnt deze doodleuk weer. Ik heb een desktop met een bluetooth dongle.Een google opdracht geeft verschillende mensen met hetzelfde probleem, maar nergens een oplossing te bekennen.
Het probleem:
Meerdere gepairde devices werken niet meer en worden niet meer herkend door mijn pc. Devices die niet gepaird zijn worden altijd herkend. Met de andere devices is niets mis, deze werken prima op andere computers.
Mijn vraag:
Hoe verwijder ik in godsnaam gepairde devices? Hoe verwijder ik eventueel de standaard bluetooth drivers? Welke bestanden moet ik dan verwijderen? Registeraanpassingen? Ik kan het simpelweg niet vinden via google.
Stuurprogramma versie: 10.0.15063.250
Datum: 21-06-2006
Leverancier: Microsoft
Het probleem:
Meerdere gepairde devices werken niet meer en worden niet meer herkend door mijn pc. Devices die niet gepaird zijn worden altijd herkend. Met de andere devices is niets mis, deze werken prima op andere computers.
Mijn vraag:
Hoe verwijder ik in godsnaam gepairde devices? Hoe verwijder ik eventueel de standaard bluetooth drivers? Welke bestanden moet ik dan verwijderen? Registeraanpassingen? Ik kan het simpelweg niet vinden via google.
Stuurprogramma versie: 10.0.15063.250
Datum: 21-06-2006
Leverancier: Microsoft