Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:12
Hallo!

Ik zou graag weer een glass screen protector gebruiken op mijn S8. Heb dit namelijk ook gedaan op mijn S4 en S6 en was hier erg blij mee.
Helaas lijkt het nu niet meer tot de mogelijkheden te behoren. Ik heb namelijk het originele S8 hoesje van Samsung ( Clear view cover ) en doordat alle ( zo lijkt het ) glass screen protectors met curve zijn, gaat dat niet met het hoesje. De protector laat dan namelijk gewoon weer los, door de manier waarop het hoesje de telefoon vast houd.

Daarom mijn vraag: Weet iemand of er een S8 glass screen protector is, zonder de curve? Ik ben nou al een tijdje aan het zoeken, maar het lijkt er niet te zijn. Kan mij haast niet voorstellen dat niemand hier tegen hetzelfde probleem aangelopen is. Of misschien een die wel een curve heeft, maar toch nog in dat hoesje past.

Ik hoor graag van jullie! :)

Met vriendelijke groet,

dehardstyler

Beste antwoord (via dehardstyler op 04-07-2017 13:41)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dehardstyler had je al gekeken in: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic? Verder is het wel handig om even aan te geven welke protectors je al geprobeerd hebt, dan hoeven we daar niet mee aan te komen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dehardstyler had je al gekeken in: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic? Verder is het wel handig om even aan te geven welke protectors je al geprobeerd hebt, dan hoeven we daar niet mee aan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:12
rens-br schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:44:
Dat is een hele goede vraag Rens. Ik heb er 2 geprobeerd en die waren van het merk Habibabi 1 en Habibabi 2 ( AliExpress :P ). Niet echt een merk zeg maar. Ik heb inderdaad al even rond gekeken, maar kon het niet vinden...

Edit:
@dehardstyler had je al gekeken in: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic?
Maar ik heb daar gekeken als een schele denk ik. Letterlijk eind 1ste pagina en begin 2de wordt het helemaal uitgelegd. Ik schaam mij diep, je mag het topic sluiten! :$

[ Voor 20% gewijzigd door dehardstyler op 04-07-2017 11:19 ]