Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wil25
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-02-2023
Ik ben op zoek naar een Media speler die minimaal deze filmformaten afspeelt zoals:DIVX,DVD5,DVD5NL,DVD9,h264.Ik heb nu een Eminent EM 7380.
Gr.Wil25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:47
Wil25 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:48:
Ik ben op zoek naar een Media speler die minimaal deze filmformaten afspeelt zoals:DIVX,DVD5,DVD5NL,DVD9,h264.Ik heb nu een Eminent EM 7380.
Gr.Wil25
Hoi Wil25. Bedankt voor je mededeling.

Of bedoel je dat je eigenlijk wil weten of de WD TV Live aan jou wensen en/of eisen voldoet? Of wil je aangeven dat de EM 7380 aan jouw eisen voldoet?

De WD TV kan al deze bestanden aan, streamend van PC, NAS of een externe opslag (usb stick of schijf)
Daarbij zijn er diverse andere mediaplayers die dit kunnen. Zelf heb ik nu een Raspberry Pi met Kodi en IR ontvanger geknutseld.

Kan je jouw vraag beter formuleren? Wat heb je, wat wil je, hoe gebruik je het en hoe wil je het gebruiken?

Daarbij is dit topic specifiek over de WD TV, zoek voor algemene vragen in het mediaplayer/htpc topic. Of open een topic met een juist geformuleerde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wil25 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:48:
Je vraag in [Mediaplayer] WD TV Live en WD TV Personal Edition afgesplitst naar een eigen topic omdat deze daar off-topic was en omdat je persoonlijk aankoopadvies vraagt in een algemeen topic.

Het zou handig zijn als je de startpost aanvult met nog wat relevante info. Wat is je budget? Welke modellen heb je zelf al gevonden? Welke aansluitmogelijkheden heb je nodig? Etc.
Gr.Wil25
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog eens.

[ Voor 9% gewijzigd door S1NN3D op 04-07-2017 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Koop een smartphone van 150 Euro met Android erop; installeer Kodi en klaar? Of een Raspberry Pi met OpenElec en dan ben je 50 Euro verder en klaar?

Gezien de summier vraagstelling: je hebt geen HDMI2.0 nodig, je hebt geen hardware-decoding nodig, je maakt geen gebruik van exotische HD-audio en je verbruikt amper bandbreedte. Een Pi is meer dan zat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kijk ook even hier: START HERE - Pick the Right Kodi Box (updated June 2017)

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 04-07-2017 08:59 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator