V6600 Deluxe vragen..

Pagina: 1
Acties:

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Ik heb wat vragen voor gebruikers van deze megakaart..

1) Hoe werkt in godsnaam die VR bril? Ik heb 'm geprobeerd met Unreal Tournament, maar krijg geen fullscreenmode en de tekst is niet te lezen.
2) Quake3 Arena geeft "flikkeringen" in beeld, wie heeft dit probleem ook (btw. ik draai met een PIII 500 overclocked op 600). Terugbrengen naar 500 lost dit probleem niet op. In UT geen probs, ligt dit gewoon aan Q3A?
3) Wie kan mij de temp doorgeven van zijn kaart, de mijne geeft in Smartdocter 52 graden Celsius aan, terwijl ik de "gewone" V6600 ook even gehad heb, en die gaf volgens mij maar 38 graden.... (overigens niet getweaked, gewoon de defaultinstellingen).

Alvast bedankt voor jullie reakties.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Ik heb ook een Asus GF 6600 Deluxe.
Die VR functie werkt wel alleen moet je effe klooien met de instelling zoals refresh rates. Bij mij staat ie op 120 hz en het ziet er echt geweldig uit.

Greetz Mike

Verwijderd

Temperatuur loopt ook bij mij rond de 58 graden. Is normaal. Na 3dmark 2000 zit ie op 70. Heb hem overgeklokt dus da's niet zo raar.