Zo cheap mogelijke Nvidia Gamestream client

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
TL;DR
Ik zoek een apparaatje dat gemakkelijk hardwarematig een h.264 1080p 60fps stream kan decoden en dit kan uitsturen via HDMI. Ethernet en Wifi zijn een vereiste en ik wil de kosten zo laag mogelijk houden.

Ik maak thuis gebruik van Gamestream, de Nvidia softwarevariant van Steamlink. Dit omdat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan bij Steam. Gamestream kan ik op PC/Android/iOS/ChromeOS benaderen via Moonlight. Hiervoor ben ik op zoek naar een apparaat dat een h264 stream zoals hierboven genoemd probleemloos kan decoden. Ik zou er liever niet meer dan 50 euro aan uitgeven. Heeft iemand goede ervaringen met vage chinese meuk oid?

Beste antwoord (via oef! op 04-07-2017 09:06)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:17

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Let er wel op dat je hiermee flink boven de 50 euro kan uitkomen als de Douane het pakketje onderschept. Je kan dan nog rekenen op zo'n 10 euro BTW en €12,50 inklaringskosten.

Heb je ook al naar een Steam Link gekeken? Deze kosten nu zo rond de 25 euro via de Steam Store in de Summer Sale.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Yorinn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:58:
[...]
Heb je ook al naar een Steam Link gekeken? Deze kosten nu zo rond de 25 euro via de Steam Store in de Summer Sale.
Ben ik mee bekend maar Gamestream biedt een zichtbaar hogere beeldkwaliteit dus dat is de way to go op dit moment :).