Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Laatste tijd geen issues gehad. Vooral klein spul zoals HDMI & USB kabels alsmede scheermesjes. Alles binnen een week in huis met gewone briefpost.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb de afgelopen maanden al drie keer zendingen gehad die uit de UK moest komen (eBay bestelling), die er 2 weken over gedaan hebben.
Werd alhier door Sandd bezorgd, niet door PostNL.
Één keer heb ik na 10 dagen de verzender gevraagd waar het pakje bleef, en toen heeft hij het nogmaals verstuurd. Maar dan via Royal Mail met T&T. En toen werd het binnen 3 dagen, door PostNL bij mij thuis afgeleverd... (en vervolgens kwam een dag later de originele bestelling via Sandd alsnog binnen)
Geloof niet dat je als ontvanger de vervoerder kunt aanspreken. Die doen zaken met de verzender.Perkouw schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:59:
@Juup Ik denk dat je dit beter met zowel de verzender als de vervoermaatschappij kunt bespreken als zaken niet meer aankomen. Verder kunnen we je hier niet echt mee helpen ben ik bang.
Verzender kan er niets aan doen. Hoogstens claim indienen bij Royal Mail. Als ontvanger kan je enkel hopen dat de verzender zo aardig is nogmaals te sturen zonder kosten.
Altijd al gehad met pakketjes uit Engeland.... Raken er best veel van zoek tijdens de verzending (ik gok zo 1 op de 7 a 8 pakketjes komt niet aan).. Terwijl ik met vele internationale pakketjes uit andere landen tot op heden nog nooit heb meegemaakt dat het zoek raakte tijdens de verzending.Juup schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:27:
Het valt me op dat de laatste tijd pakketjes / brievenbuspakketjes uit Engeland niet meer aankomen.
Hebben meer mensen hier last van?
Het is voornamelijk klein spul dat ook door de brievenbus past.
Melden bij de verzender, die is verantwoordelijk voor de verzending. Verder doe je er weinig aan.
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 04-07-2017 15:02 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Pakketten en post verzenden vanuit Groot Brittannië is per definitie een bijzondere aangelegenheid. Wanneer we via eBay iets in bestellen in GB dan zijn de verzendkosten die er bovenop komen echt belachelijk hoog. Om onverklaarbare reden kost het heel erg veel om iets te verzenden vanaf het eiland naar het vaste land. Andersom is verzending van het vaste land naar het eiland de 'normale' prijs, of je vanuit NL iets naar DE, FR of GB stuurt, het kost allemaal even veel. We hebben familie in London en laten daar al onze eBay bestellingen binnenkomen. Twee of drie keer per jaar gaan we bij ze op bezoek en nemen dan de binnengekomen spullen in de bagage mee naar NL. Scheelt werkelijk heel veel geld in verzendkosten. En in dit topic heb ik geleerd dat er dus ook vaak zendingen kwijt kunnen raken als je de 'verkeerde' vervoerder treft.
de laatste envelop die ik kwijt raakte kwam na 6 maanden nog een keer aan.
Via de Royal Mail gaat het heel erg vaak mis.
Het moet toch ERGENS liggen,of niet?
[ Voor 21% gewijzigd door V.Roelofs op 14-12-2017 13:39 ]
Wie zegt dat jouw pakje door PostNL bij jou afgeleverd wordt ?V.Roelofs schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:38:
..of is het pesterij ivm de brexit? Ik vind het ook belachelijk dat post.nl zegt niets voor je te kunnen doen zonder t&t!
Het moet toch ERGENS liggen,of niet?
Het schijnt dat er meer contracten zijn van verschillende RM regio's.
Sandd kan het bezorgen, RM Nederland, PostNL etc. als jij wat kwijt bent kun je je richten tot RM Nederland volgens mij. Moet je wel weten waar het afgegeven is door verzender.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.