Ik vertrek eind augustus voor een half jaar op Erasmus naar het noorden van Zweden, en die ervaring wil ik vastleggen op camera. Het is er vroeg donker, dus ook bij weinig licht zou ik graag mooie foto's willen maken.
Ik zoek een?
- Uitstekende camera (vooral foto's, video minder belangrijk), ook in het donker
- 5 inch, eventueel 5,2 inch indien dunne bezels. 5,5 inch vind ik te groot.
- lange batterijduur
- minimum 32GB geheugen (of 16GB uitbreidbaar met micro-sd)
- minimum 4GB RAM
- Android (welke versie en updatebeleid zijn niet echt belangrijk)
- de andere specificaties zijn minder van belang
Wat is je budget?
maximum 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zeer goede foto's te maken, ook in het donker.
Voor de rest gewoon internet, Facebook, WhatsApp, enzovoort, geen games.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Xiaomi Mi6: Voldoet aan mijn vereisten, ik ben alleen niet overtuigd omwille van het gebrek aan band 20 voor 4G. Ik kan niet inschatten in welke mate ik dit al dan niet zal missen. Ik zit momenteel bij Base in België.
- Honor 8: Heeft geen optische beeldstabilisatie. Wel heel goede reviews, ook voor de camera, en mogelijkheden om de camera handmatig in te stellen
Welke vragen heb je hier nog over?
Is optische beeldstabilisatie noodzakelijk voor goede foto's bij weinig licht? In veel reviews lees ik dat de foto's tekortschieten bij weinig licht door een gebrek aan optische beeldstabilisatie.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
- Uitstekende camera (vooral foto's, video minder belangrijk), ook in het donker
- 5 inch, eventueel 5,2 inch indien dunne bezels. 5,5 inch vind ik te groot.
- lange batterijduur
- minimum 32GB geheugen (of 16GB uitbreidbaar met micro-sd)
- minimum 4GB RAM
- Android (welke versie en updatebeleid zijn niet echt belangrijk)
- de andere specificaties zijn minder van belang
Wat is je budget?
maximum 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zeer goede foto's te maken, ook in het donker.
Voor de rest gewoon internet, Facebook, WhatsApp, enzovoort, geen games.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Xiaomi Mi6: Voldoet aan mijn vereisten, ik ben alleen niet overtuigd omwille van het gebrek aan band 20 voor 4G. Ik kan niet inschatten in welke mate ik dit al dan niet zal missen. Ik zit momenteel bij Base in België.
- Honor 8: Heeft geen optische beeldstabilisatie. Wel heel goede reviews, ook voor de camera, en mogelijkheden om de camera handmatig in te stellen
Welke vragen heb je hier nog over?
Is optische beeldstabilisatie noodzakelijk voor goede foto's bij weinig licht? In veel reviews lees ik dat de foto's tekortschieten bij weinig licht door een gebrek aan optische beeldstabilisatie.
Alvast bedankt!