Toon posts:

waarom is kom ik zo moeilijk in Windows?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik al mijn partities samengevoegd en opnieuw partities gemaakt en sindsdien heb ik Windows al minstens 3 keer opnieuw geintalleerd, maar ik blijf problemen ondervinden. Ik kan namelijk nauwelijks in Windows komen. Ik krijg steeds protection errors en andere blauwe schermen, maar als ik toch in Windows kom dan is mijn systeem niet instabiel.
Ik vermoed al wel dat er iets kapot is in mijn computer, maar wat? Op mijn hd zit een zestal plekken met bad clusters, maar die heeft scandisk buiten gebruik geplaatst. Dat mijn processor overgeklokt is, is ook niet de oorzaak, want ook als-ie op de standaardwaarden draait krijg ik blauwe schermen. Wat moet ik nou vervangen om weer gewoon met mijn computer te kunnen werken?

Verwijderd

Topicstarter
Of komt het door het warme weer? (bedacht ik me net) ;)

Verwijderd

Hoe warm wordt je processor?

Verwijderd

Klink als proc of mem probleem.

Kijk eens hoe warm je proc wordt en zet in je bios de quick start even uit zodat je geheugen bij de startup getest wordt !!

Who knows !! :)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57

Arjan A

Cenosillicafoob

ff underclocken en kijken of de problemen zich blijven voordoen

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Moet je het even doorluchten, zoals de ramen eerst open zetten

Verwijderd

ik zal je sys opnieuw partitioneren met Fdisk en dan Windhoos weer opnieuw installen en kijk dan of je nog probs hebt.

Verwijderd

Ja wat zou er aan de hand zijn? 6 Locaties met kapotte clusters... en volgens je sign draait een 100 Mhz systeem op 145mhz met 133 mhz geheugen.

Ik snap het ook niet... ieder keer als ik een stopbord of een voorrangsbord zie, rijd ik een voorrangsweg op.
Hoe komt die daar? Is dat toeval?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 01:39 schreef jbalk het volgende:
ik zal je sys opnieuw partitioneren met Fdisk en dan Windhoos weer opnieuw installen en kijk dan of je nog probs hebt.
Heb ik dus gedaan. Ook heb ik in de BIOS 'Load standard defaults' gedaan, maar ik blijf moeilijk in Windows (ME) komen. O ja, ik heb ook scandisk /all gedaan.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op zaterdag 07 juli 2001 10:22 schreef Baba het volgende:

[..]

Heb ik dus gedaan. Ook heb ik in de BIOS 'Load standard defaults' gedaan, maar ik blijf moeilijk in Windows (ME) komen. O ja, ik heb ook scandisk /all gedaan.
probeer win 98se eens, win me staat niet om zijn stabielitijd bekend

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 16:09
Eh, je geheugen misschien? Als je geuhgen naar de kloten is, dan krijg je heel veel fouten, en een super instabiele computer!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar mijn computer is op zich niet instabiel, ik kom alleen zeer moeilijk in Windows! Ik kan nu trouwens ook niet zo makkelijk meer met een opstartdiskette opstarten; dan krijg ik allerlei rare tekens in beeld, dus ik denk niet dat mijn hd kapot is, maar wat dan wel? Ik wil zo snel mogelijk weer een goed werkende computer hebben zonder meer dan een onderdeel te vervangen (of er moeten echt twee onderdelen kapot zijn). Wat is er nu naar de klote dan, mijn geheugen, mijn processor of mijn hele moederbord???

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad probeer eens een nieuwe HDD of leen ff van iemand voor de zekerheid.

By The way heb je een virus scanner!!!!

Greetz MrFrosty

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 07 juli 2001 20:38 schreef Baba het volgende:
Ja maar mijn computer is op zich niet instabiel, ik kom alleen zeer moeilijk in Windows! Ik kan nu trouwens ook niet zo makkelijk meer met een opstartdiskette opstarten; dan krijg ik allerlei rare tekens in beeld, dus ik denk niet dat mijn hd kapot is, maar wat dan wel? Ik wil zo snel mogelijk weer een goed werkende computer hebben zonder meer dan een onderdeel te vervangen (of er moeten echt twee onderdelen kapot zijn). Wat is er nu naar de klote dan, mijn geheugen, mijn processor of mijn hele moederbord???
Kan toch door HD of virus komen.. probeer eens met een nieuwe hd... bad clusters kunnen rare dingen tot gevolg hebben.. ik kreeg ook rare sjit, ondankds dat de hd buiten beschouwing leek.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb een virusscanner, maar mijn probleem is volgens mij al verholpen. Ik heb al 5 keer achter elkaar normaal kunnen opstarten. Waar het nou vermoedelijk aan lag: de stekker van de stekkerdoos waar al mijn computerstekkers in zitten zat niet helemaal goed in het stopcontact... :+
Toch dank ik u allen voor de hulp!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 10:38 schreef Clithopias het volgende:

[..]

probeer win 98se eens, win me staat niet om zijn stabielitijd bekend
nee, win 98 staat bekend om z'n stabiliteit! |:(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

win98(se) = nog altijd stabieler dan ME, want daar kun je niet eens een cdrom drive toevoegen zonder dat ie crashed de volgende keer dat je ME probeert op te starten. :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Onzin, Windows ME is retestabiel bij mij; stabieler dan Windows 2000! Ik ben juist op Windows ME overgegaan omdat Windows 98 om de haverklap crashte bij mij. En mijn probleem kwam niet door het besturingssysteem!
Pagina: 1