Nog ff en mijn KT133a is net zo heet als m'n Duron

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 14:23
Wazig is dat man, mijn Duron 700@700 met een chrome orb koeler is nu 53 graden, terwijl ik gewoon wat internet, met full stress op warme dagen is ie 55 graden.
Mijn KT133a chipset (mobo temp dus) is nu 44 graden en full stress 45 graden. Is dit nu normaal? Hij is gewoon stabiel hoor, daar niet van, maar ik vindt het best heet zo niet dan?

Verwijderd

voelt je northbridge ook heet aan als je voelt? misschien klopt je tempsensor niet helemaal.

Verwijderd

Of een potdichte kast.

Verwijderd

Ligt zeer waarschijnlijk aan het type kast dat je hebt. Als de lucht echt enkel via de voeding naar buiten kan, zoals bij miditowers etc. geraak je echt in de shit. Hang een 12x12 cd cooler in je systeem (en check of de voeding wel open is aan de onderzijde..

• eX0duS
Ja ik heb een miditower, en volgens mij kan de lucht er alleen bij de voeding uit. De voeding wordt ook redelijk warm. Ik heb wel een casekoeler, maar die maakt een hoop herrie en het scheelt 1 graden ofzo. Op zich is het systeem stabiel. De kast is toch niet helemaal dicht. Aan de zijkanten zitten nog sleuven.

[afbeelding]

Dit is ie dus...

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 22:37 schreef het_beest het volgende:
Ja ik heb een miditower, en volgens mij kan de lucht er alleen bij de voeding uit. De voeding wordt ook redelijk warm. Ik heb wel een casekoeler, maar die maakt een hoop herrie en het scheelt 1 graden ofzo. Op zich is het systeem stabiel. De kast is toch niet helemaal dicht. Aan de zijkanten zitten nog sleuven.

[afbeelding]

Dit is ie dus...
ik zie perfecte ruimtes voor een paar blowholes...

• eX0duS
Waar dan? Achter zit geen gat voor een ventilator in elk geval. Voorin de kast zit nu een casefan, maar die kan geen lucht aanzuigen, omdat er die plastic kap voor zit die dicht is...

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 10:39 schreef het_beest het volgende:
Waar dan? ... ---> Voorin de kast <--- zit nu een casefan, maar die kan geen lucht aanzuigen, omdat er die plastic kap voor zit die dicht is...
---> DAAR <--- Hebben ze Dremel voor uitgevonden :)

• eX0duS
heb ik niet, balen dus, en trouwens om nou heel mijn case open te gaan zagen... daar heb ik ook niet zo'n zin in...
Pagina: 1