Beste Tweakers,
Zelf heb ik recent een Ps4 Pro aangeschaft voor de exclusives en graphics (
met name door overtuigingen en meningen van mede tweakers
)
Echter zoek ik een goede monitor voor erbij, maar moet ik dan gaan voor een TN paneel of een IPS monitor. Hieronder heb ik een paar eigenschappen die ik niet nodig heb voor mijn monitor:
1: Geen ingebouwde speakers, heb een headset
2: Geen VGA/DVI liefst 2X HDMI Aansluiting.
Kunnen jullie mij advies geven of voorstellen voor een monitor. Heb hardware matig weinig verstand van monitoren
Alvast bedankt Mede-Twealers.
Ik heb op google gekeken en er word inderdaad aangegeven dat IPS beter is maar er word veel gewaarschuwd over backlight bleed en ips glow ? Maar diverse site(s) geven weer telkens anders aan wat de verschillen zijn en of het erg is of niet.
Soort grijze gloed op je scherm
@Fairy Alvast bedankt voor je advies
@BM Dankjewel
Zelf heb ik recent een Ps4 Pro aangeschaft voor de exclusives en graphics (
Echter zoek ik een goede monitor voor erbij, maar moet ik dan gaan voor een TN paneel of een IPS monitor. Hieronder heb ik een paar eigenschappen die ik niet nodig heb voor mijn monitor:
1: Geen ingebouwde speakers, heb een headset
2: Geen VGA/DVI liefst 2X HDMI Aansluiting.
Kunnen jullie mij advies geven of voorstellen voor een monitor. Heb hardware matig weinig verstand van monitoren

Alvast bedankt Mede-Twealers.
Ik heb op google gekeken en er word inderdaad aangegeven dat IPS beter is maar er word veel gewaarschuwd over backlight bleed en ips glow ? Maar diverse site(s) geven weer telkens anders aan wat de verschillen zijn en of het erg is of niet.
Soort grijze gloed op je scherm
@Fairy Alvast bedankt voor je advies
@BM Dankjewel
[ Voor 21% gewijzigd door RandomCreated op 03-07-2017 15:08 . Reden: Reactie op post ]