Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stevige netwerkkabel

Pagina: 1
Acties:

• TimKras
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11 16:10
Voor mijn werk heb ik steeds een netwerkkabel mee. Hij ziet soms nogal een beetje af :)
Mijn huidige is aan vervanging toe, de lipjes zijn afgebroken, en de plastic behuizing begeeft het op verschillende plaatsen.

Ik heb ongeveer een kabel van 5m nodig.

Welke kabels zijn beter geschikt om veelvuldig gebruikt te worden? Zijn er bepaalde merken of producten die jullie mij aanraden?

• Keebs
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Belkin gebruik ik al tijden. Prima kabeltjes met een bescherming tegen het afbreken van het lipje :)

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zou inderdaad alleen kijken naar een kabel connector die bescherming van de lipjes heeft. Verder vooral goedkoop en voorraad in de auto.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:26
Zelf heb ik altijd een 'outdoor' kabel bij me. Die is zeer stevig. Belangrijk is altijd om een voorraadje bij je te hebben van wat goedkopere kabels.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je kunt wel degelijkere connectors krijgen, maar die kosten al snel meer dan een paar reservekabels van een wat normaler type.

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 23:41
voor de kosten van die kabel kun je meerdere losse kabels van iets mindere kwaliteit kopen heb zelf een stuk of 5 van 10 meter in de auto liggen en gaat er 1 stuk dan pak ik gewoon een andere.

wat wel een hoop lipjes van de stekkertjes bespaars is utp stekkers met een zon plastic bescherm / codering hoesje.

[ Voor 4% gewijzigd door Jan-man op 03-07-2017 21:02 ]

Pagina: 1