ik ga voornamelijk met dit systeem gamen en wil echt een pc wat voor nu en voor de toekomst goed is.
eventueel ga ik er ook mee streamen als het budget het mij toelaat.
mijn echt maximale budget is 1800 euro dit is met alles erop en eraan.
de componenten die ik op het moment heb uitgekozen zijn:
behuizing : Corsair Crystal 570x RGB ( kan ook de 470x RGB zijn )
moederbord: MSI Z270 gaming pro carbon
CPU: zelf zat ik te denken aan een Intel i5-7600K
GPU: Nvidia Geforce GTX 1060+ (zat te denken aan GIGABYTE AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme edition)
werkgeheugen: G.Skill Trident Z RGB 16Gb DDR4-3000Mhz kit
geheugen: een ssd waar windows op kan en een 1Tb harde schijf
CPU koeler: be Quiet! Dark Rock 3
voeding: Corsair CX650
https://www.alternate.nl/...847aedbcf27b9d3cb8064eba6
zelf denk ik zerker dat ik aan geheugen genoeg heb maar ik weet zelf niet of ik aal 16GB ram genoeg heb en/of de GeForce GTX 1060 wel goed genoeg is voor mij. CPU werd mij deze geadviseerd.
zelf wil ik echt in mijn thema blijven voor de pc, namelijk zwart met RGB verlichting. Dus merk maakt me in principe niks uit als het maar in mijn thema past en betrouwbaar is.
geluidsniveau maakt me niet veel uit ik gebruik zelf een BOSE Quietcomfort 35 waar noise canceling in zit. energieverbruik maakt me ook niks uit.
Overclocken dacht ik zelf niet aan voor nu misschien iets voor in de toekomst als mijn pc achter begint te raken.
ik zou graag willen weten wat jullie van deze setup vinden en of jullie miss zeggen van nauw een GTX 1060 is toch net iets te weinig voor je. verder zou ik anders nog willen weten of deze setup aan mijn verwachting zou kunnen voldoen dat is 3/4 jaar goeie game ervaring.
alvast heel erg bedankt,
eventueel ga ik er ook mee streamen als het budget het mij toelaat.
mijn echt maximale budget is 1800 euro dit is met alles erop en eraan.
de componenten die ik op het moment heb uitgekozen zijn:
behuizing : Corsair Crystal 570x RGB ( kan ook de 470x RGB zijn )
moederbord: MSI Z270 gaming pro carbon
CPU: zelf zat ik te denken aan een Intel i5-7600K
GPU: Nvidia Geforce GTX 1060+ (zat te denken aan GIGABYTE AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme edition)
werkgeheugen: G.Skill Trident Z RGB 16Gb DDR4-3000Mhz kit
geheugen: een ssd waar windows op kan en een 1Tb harde schijf
CPU koeler: be Quiet! Dark Rock 3
voeding: Corsair CX650
https://www.alternate.nl/...847aedbcf27b9d3cb8064eba6
zelf denk ik zerker dat ik aan geheugen genoeg heb maar ik weet zelf niet of ik aal 16GB ram genoeg heb en/of de GeForce GTX 1060 wel goed genoeg is voor mij. CPU werd mij deze geadviseerd.
zelf wil ik echt in mijn thema blijven voor de pc, namelijk zwart met RGB verlichting. Dus merk maakt me in principe niks uit als het maar in mijn thema past en betrouwbaar is.
geluidsniveau maakt me niet veel uit ik gebruik zelf een BOSE Quietcomfort 35 waar noise canceling in zit. energieverbruik maakt me ook niks uit.
Overclocken dacht ik zelf niet aan voor nu misschien iets voor in de toekomst als mijn pc achter begint te raken.
ik zou graag willen weten wat jullie van deze setup vinden en of jullie miss zeggen van nauw een GTX 1060 is toch net iets te weinig voor je. verder zou ik anders nog willen weten of deze setup aan mijn verwachting zou kunnen voldoen dat is 3/4 jaar goeie game ervaring.
alvast heel erg bedankt,
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 23:25 ]