Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf nu dit systeem samengesteld.

ik wil zelf echt voor een zwart stijl gaan met RGB verlichting.
werken deze componenten goed samen?

ben zelf niet van plan om het te overclocken maar is misschien een idee voor later als mijn pc wat achter begint te lopen.

de pc:
https://www.alternate.nl/...dc82cab8184495c56a2e69e6e

alvast bedankt,

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
DAA beleid

Ik kan niks adviseren zonder dat je de gegeven vragen beantwoordt.

• SHiNeye
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-11 10:53
Haal je een betere kwaliteit voeding, van de RM series van Corsair bijvoorbeeld.

En haal een andere videokaart, 400 euro voor een 1060 is absurd. Leg er 50 euro bij en je hebt een 1070.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:24
Als je nu niet gaat overclocken, ga je dit later ook niet doen. Daarbij zul je er nauwelijks baad bij hebben. Dan is de CPU al oud en heb je meer kans dat deze sneller het loodje legt. Hoeft niet, kan wel.
Heb zelf een overclockbare cpu, maar nog nooit gedaan en ga het uiteindelijk ook niet doen.

Dus, de i5 7600k veranderen in de non k en het Z bord veranderen in een B250 met RGB waarbij je dan een stuk goedkoper uit bent. Daarnaast kun je als je budget het toelaat kijken naar een SSD.
Vergeet ook Windows niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 06-07-2017 14:19 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 11:47
Windows zit er al bij he :)

Overklokken mag er inderdaad uit. Voeding is niet best. Ram mag dan net zo goed naar 2400Mhz. Van het geld wat je bespaart mag de SSD dan wel weer wat groter. Zonder overklokken is de standaard koeler ook goed genoeg. Enne, 414 euro voor een 1060? Wut? Als ik de review van Foritain nasla van de kaart is dat prijsverschil tegenover bijvoorbeeld een pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G niet gerechtvaardigd.

Op welke resolutie wil je eigenlijk gamen? En is er een reden dat je intel kiest en niet AMD?

[ Voor 35% gewijzigd door Nat-Water op 06-07-2017 14:29 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
1. Zet dat lijstje hier eerst eens in een wenslijst
2. Vergelijk de prijzen tussen Alternate en hier
3. Schrik
4. Omschrijf hier wat je wil + budget
5. Krijg advies

Zo moeluk ist niej.

Verwijderd

ik wil een vase pc verkopen die gemaakt is voor gaming maar kan ik dat best doen
Pagina: 1