Na jaren geen televisie gehad te hebben zit ik nu weer te denken om een smart-tv aan te schaffen. Maar aangezien mijn vrouw en ik allebei niet zo'n fan zijn van die lichtgevende muurpanelen zoeken wij naar een wat kleinere televisie. Ergens is in de range van 28 tot 37 inch. Aangezien ik op Tweakers goede verhalen hoor over OLED was dat mijn eerste zoekcriteria in de pricewatch. Ik kwam helaas van een koude kermis thuis ... 0 treffers. Een tv dan met een flinterdunne rand, nop. 4k? nop, 100 hz? Mwah. (m.u.v. een dure Loewe)
Nu ben totaal niet thuis in de wereld van de tv's, maar ik rijg de indruk dat het karig gezaaid is met de topmodellen in de genoemde range.
Waar ik nu op uit kom is bijvoorbeeld deze:
pricewatch: Samsung UE32K5600AW Zilver
Of deze:
pricewatch: Philips 32PFS6401 Zilver
Ga ik van deze opties spijt krijgen? Of hebben jullie misschien nog meer punten die het overwegen waard zijn? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Nu ben totaal niet thuis in de wereld van de tv's, maar ik rijg de indruk dat het karig gezaaid is met de topmodellen in de genoemde range.
Waar ik nu op uit kom is bijvoorbeeld deze:
pricewatch: Samsung UE32K5600AW Zilver
Of deze:
pricewatch: Philips 32PFS6401 Zilver
Ga ik van deze opties spijt krijgen? Of hebben jullie misschien nog meer punten die het overwegen waard zijn? Alvast bedankt voor jullie hulp!