Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoudb
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:54
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een desktop, zelf bouwen is voor mij geen optie. Heb dit nog nooit gedaan en voel hier ook niet zo heel veel voor. De desktop wordt gebruikt voor studie gerelateerde zaken, netflix, plex, opslag van foto's en zo nu en dan een beetje gamen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Overwatch.

Het lastige is dat ik een desktop zoek die een witte behuizing heeft, aangezien dit past bij de rest van de set-up/ruimte. Nu heb ik zelf de HP Pavilion 560-p032nd gevonden. Is dit voor mijn doeleinde een beetje een knappe desktop? En kan ik hier wel weer even mee vooruit, of zijn er betere opties? Zelf samen stellen zou ook een optie zijn, heb hier alleen niet heel veel verstand van..

Alvast bedankt!

*excuses als ik het verkeerde forum gebruik.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook een systeem samenstellen en door de desbetreffende (web)winkel laten assembleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Neem dit eerst eens door en vul dit in. Wij kunnen hier namelijk niks mee.
DAA beleid

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 19:20

P_Tingen

omdat het KAN

Zoals @Verwijderd zegt kun je vaak voor een paar tientjes je pc door de winkel laten samenstellen. Truc is dan natuurlijk wel om alles bij 1 leverancier te kopen. In de pricewatch staan 164 witte behuizingen dus daar moet wel iets bijzitten.

Kijk eens in de andere topics voor een pc configuratie, of anders naar de BBG. De behuizing is slechts één onderdeel van je hele pc. Onderstaand de budget-game BBG van deze maand, met als wijzigingen een witte kast en een ssd ipv een hdd.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4560 Boxed€ 65,-€ 65,-
1MSI H110M ECO€ 51,50€ 51,50
1Gigabyte Radeon RX 560 Gaming OC 2G€ 122,50€ 122,50
1BitFenix Comrade Wit€ 33,50€ 33,50
1Crucial CT8G4DFD8213€ 57,95€ 57,95
1be quiet! System Power B8 350W€ 35,95€ 35,95
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 94,90€ 94,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 461,30

In 1x te bestellen bij 1 winkel voor €511, ex samenstellen