Hallo allemaal,
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen tussen de HP Omen 15-ax280nd en de MSI GP62MVR 6RF-233NL.
Ik ga volgend jaar een studie doen met programmeren en moet dus een goede cpu hebben. Daarnaast wil ik ook een matige gpu om nog een beetje te kunnen gamen bij vrienden enzo, niets speciaals.
Redenen waarom ik twijfel:
Prijsverschil is 150 euro in voordeel van de HP
MSI heeft wel een GTX 1060 waarop je veel meer kan dan een 1050
HP heeft een mooier strakker design vind ik en is ook wat dunner en lichter.
De MSI heeft een wat fijner toetsenbord
Ik zou mijn huidige pc kunnen verkopen (eventueel) als ik de MSI koop, met de HP niet want die kan mijn 144Hz monitor niet ondersteunen en heeft een te matige GPU voor serieus gamen.
Ik heb hier een daar gelezen dat de HP omen echt shitte bouwkwaliteit heeft en temps, iemand die ermee ervaring heeft?
Alvast bedankt voor het lezen!
Edit:
Verkeerde link naar de HP omen laptop, dit is de goede:
pricewatch: HP Omen 15-ax280nd
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen tussen de HP Omen 15-ax280nd en de MSI GP62MVR 6RF-233NL.
Ik ga volgend jaar een studie doen met programmeren en moet dus een goede cpu hebben. Daarnaast wil ik ook een matige gpu om nog een beetje te kunnen gamen bij vrienden enzo, niets speciaals.
Redenen waarom ik twijfel:
Prijsverschil is 150 euro in voordeel van de HP
MSI heeft wel een GTX 1060 waarop je veel meer kan dan een 1050
HP heeft een mooier strakker design vind ik en is ook wat dunner en lichter.
De MSI heeft een wat fijner toetsenbord
Ik zou mijn huidige pc kunnen verkopen (eventueel) als ik de MSI koop, met de HP niet want die kan mijn 144Hz monitor niet ondersteunen en heeft een te matige GPU voor serieus gamen.
Ik heb hier een daar gelezen dat de HP omen echt shitte bouwkwaliteit heeft en temps, iemand die ermee ervaring heeft?
Alvast bedankt voor het lezen!
Edit:
Verkeerde link naar de HP omen laptop, dit is de goede:
pricewatch: HP Omen 15-ax280nd
[ Voor 8% gewijzigd door killer24nl op 02-07-2017 18:00 ]