Vakantie in Polen hoe het beste EURO's naar Zlotnys?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.804 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 00:13
Hallo,
Ik ga binnenkort in Katowice op vakantie (Polen). Nu vroeg ik me af hoe ik het beste euro's naar Zlotnys kan omwisselen. Dit heb ik nog nooit gedaan... berekenen winkels hier een bedrag bovenop?
Iemand advies?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Polen is een EU land. Pinnen in een winkel gaat zonder extra kosten.
Geld opnemen hangt van je bankpakket af.
Bij geld opnemen ALTIJD opnemen in Zloty, niet door de automaat laten omrekenen naar euro, dan ben je nadelig uit want die rekenen een veel hogere koers.. let op, want elk automaat vraagt hier om en zal je willen verleiden om de omrekening door hen te laten doen, niet doen dus.

[ Voor 19% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-07-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 00:13
CyBeRSPiN schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:47:
Polen is een EU land. Pinnen in een winkel gaat zonder extra kosten.
Geld opnemen hangt van je bankpakket af.
Bij geld opnemen ALTIJD opnemen in Zloty, niet door de automaat laten omrekenen naar euro, dan ben je nadelig uit want die rekenen een veel hogere koers.. let op, want elk automaat vraagt hier om en zal je willen verleiden om de omrekening door hen te laten doen, niet doen dus.
Dus ik hoef niet van te voren Zlotnys meenemen? Ik kan gewoon in de supermarkt betalen in euro's met mijn pinpas? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Normaal gesproken een move naar PFSL, maar gezien het totale gebrek aan eigen inzet een slotje. Je hebt een bank, ik zou daar eens kijken... ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.