Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de laatste games op de hoogste instellingen kunnen spelen (1080p). Denk aan PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, Battlefield 1, etc. In de toekomst misschien ook 4K? Of vraag ik dan te veel voor dit budget?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1200 euro graag. Ik ga 'm zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment dit systeem. Ik wil mijn harde schijf meenemen, omdat daar nog veel data op staat. Ik neem waarschijnlijk ook de optische drive mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een SSD i.p.v. een harde schijf, waar ik mijn OS op kan installeren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga de kast op de grond zetten, dus ik wil graag een "normale" kast. Ik wil niet zo'n kleine kast waar ik niet bij kan vanaf de stoel.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan. Moet ik dat doen?
Wat verwacht je van ons?
Ik had ergens gelezen dat de prijzen van videokaarten omhoog zijn geschoten door de hype rond cryptovaluta. Is het hierdoor beter om even te wachten met kopen? Komen er binnenkort nieuwe videokaarten/processoren uit? Want dan wacht ik liever. De lijst die ik nu heb opgesteld is de micro-ATX systeem uit de BBG van deze maand. Ik wil de kast vervangen met een andere kast, maar weet nog niet welke. Bedankt alvast
Ik wil graag de laatste games op de hoogste instellingen kunnen spelen (1080p). Denk aan PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, Battlefield 1, etc. In de toekomst misschien ook 4K? Of vraag ik dan te veel voor dit budget?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1200 euro graag. Ik ga 'm zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment dit systeem. Ik wil mijn harde schijf meenemen, omdat daar nog veel data op staat. Ik neem waarschijnlijk ook de optische drive mee.
Product | Prijs | Subtotaal |
Intel Core i5 3350P Boxed | € 0,- | € 0,- |
ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
Sapphire Radeon HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
CM Storm Enforcer | € 81,- | € 81,- |
Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 63,- | € 63,- |
LG GH24NS90 Zwart | € 0,- | € 0,- |
XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een SSD i.p.v. een harde schijf, waar ik mijn OS op kan installeren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga de kast op de grond zetten, dus ik wil graag een "normale" kast. Ik wil niet zo'n kleine kast waar ik niet bij kan vanaf de stoel.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan. Moet ik dat doen?
Wat verwacht je van ons?
Ik had ergens gelezen dat de prijzen van videokaarten omhoog zijn geschoten door de hype rond cryptovaluta. Is het hierdoor beter om even te wachten met kopen? Komen er binnenkort nieuwe videokaarten/processoren uit? Want dan wacht ik liever. De lijst die ik nu heb opgesteld is de micro-ATX systeem uit de BBG van deze maand. Ik wil de kast vervangen met een andere kast, maar weet nog niet welke. Bedankt alvast
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,95 | € 215,95 |
1 | ASRock AB350M-HDV | € 73,25 | € 73,25 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 6G | € 329,- | € 329,- |
1 | Sharkoon CA-M Zwart | € 46,95 | € 46,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 58,- | € 58,- |
1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 154,- | € 154,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.004,15 |