Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08 15:07
Goedendag,

Zijn er meer mensen die last hebben van een rammetlje in de behuizing van de A3 (2017)?
Als ik tegen de achterkant (boven) aan tik hoor je iets zacht mee trillen/resoneren aan de binnenkant. Ook bij het neerleggen van het toestelhoor ik het. Het is niet hard, maar irritant vind is het wel.

Heb het toestel al om laten ruilen (bel simpel), maar ook het nieuwe exemplaar heeft er last van. Kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die het op valt. Lees er alleen niets over op internet.

Grtzz.

Beste antwoord (via rens-br op 12-07-2017 10:31)

• Passie(f)
Vd week even langs een repair service geweest van Samsung. Daar zeiden ze dat het de camreramodule is en dat deze niet vast te zetten was, omdat dit de werking vd camera negatief zou beinvloeden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ois?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Misschien een veertje of finger of interne antenne?

Grtzz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:36

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik heb zelf een Nexus 6P, die heeft ook een rammeltje. Het blijkt dat de cameramodule een paar onderdelen die los in hun behuizing zitten. Dit schijnt zo te horen en ik heb dan ook geen klachten verder. Wellicht heb je hetzelfde euvel.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-08 09:25
Bij de S8 is dit inderdaad het geval, daar komt het "geratel" van de OIS. Maar de A3 heeft geen OIS, dus moet het iets anders zijn.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Passie(f)
Vd week even langs een repair service geweest van Samsung. Daar zeiden ze dat het de camreramodule is en dat deze niet vast te zetten was, omdat dit de werking vd camera negatief zou beinvloeden.
Pagina: 1