Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sms verzenden met z5 werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
hee folks

ik heb dus sinds vandaag een sony z5
heel leuk ding maaarrr
als ik een sms wil versturen dan ontvangt degene alleen maar vage tekentjes? alsof iemand met ascii codes heeft lopen kloten enzo

is dit een bug in de foon zelf? want ik heb de sim van m'n oude abo erin gezet en die doet precies hetzelfde

een vriend van me heeft precies dezelfde foon en precies dezelfde abo, en had ook in het begin last van vage russische tekens als sms bericht ipv de tekst die ie had ingevoerd, maar nu niet meer

is dit een fout in de foon zelf, of hoort het bij het abo dat het na verloop van tijd pas goed werkt :?
zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

anyway als het maandag nog steeds niet goed werkt ga ik terug naar de shop, maar ik ben best wel benieuwd naar wat er eigenlijk aan de hand is

voor de rest gaat alles perfect, bellen etc geluidskwaliteit bereik
alleen dat sms versturen :( :(
sms ontvangen gaat overigens perfect, behalve dan als ik em met die z5 naar mezelf stuur op die z5, dan zie ik alleen m'n eigen nummer en verder niks, het hele bericht is dan foetsie

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

hmm die gsm heeft veel bugs heb ik gehoord en deze zal er wel 1 van zijn.

Ik heb zelf de Sony-J5 en dara is niets mee aan de hand.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
hmm klote
zou dus de software kunnen zijn... en kan ik die gewoon laten updaten in de sjop? of wordt het een inruilverhaal

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Chiron

Chiron

Topicstarter
niemand die dit vage probleem ook heeft gehad?

hij doet het nog steeds niet goed ;(

** update **

op miraculeuze wijze blijkt ie het nu wel te doen, het probleem heeft zichzelf opgelost maar ik blijf het vreemd vinden :? hopelijk is het wel voorgoed verholpen