Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 23:44
Ik heb een vestigingsadres nodig om mijn bedrijf te kunnen starten.

Hiervoor kan ik echter - om niet gemelde redenen - niet mijn thuisadres voor gebruiken. Graag zou dus weten of het mogelijk is een virtueel kantoor als vestigingsadres te gebruiken.

Ik weet dat een postbusadres niet wettelijk is als vestigingsadres te gebruiken in België, maar is een virtueel kantoor dat wel?

En wat is het goedkoopste virtueel kantoor in België? En hoeveel kost het gemiddeld per maand?

Hartelijk bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat zei de belgische kamer van koophandel toen je het ze vroeg? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00
In NL is een vestigingsadres via bijvoorbeeld Regus toegestaan, ik zit even te kijken maar het lijkt erop dat ze in Belgie dezelfde diensten aanbieden, ik zou zo'n partij benaderen en vragen wat er mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 23:44
The Eagle schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:06:
Wat zei de belgische kamer van koophandel toen je het ze vroeg? :)
Ze zeiden: Vraag eens op tweakers.net, zij weten je wel raad.
Attie schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:10:
In NL is een vestigingsadres via bijvoorbeeld Regus toegestaan, ik zit even te kijken maar het lijkt erop dat ze in Belgie dezelfde diensten aanbieden, ik zou zo'n partij benaderen en vragen wat er mogelijk is.
Ik heb mails gestuurd naar enkele van deze instanties. Maar geen enkele toont een duidelijke prijs. Ik heb geen idee hoeveel het per maand ongeveer zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Het forum is, zoals ook al eerder is aangegeven bij je, niet bedoeld om dit soort simpele vragen te stellen.

We verwachten toch echt wat meer eigen inzet. Wat heb je zelf bijvoorbeeld zelf al gevonden en wat zei de Belgische KvK (of equivalent) hierover? Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat de KvK zegt dat je het hier maar moet vragen.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.