Mijn vraag
laatst heb ik Windows 10 opnieuw geïnstalleerd. Maar nadat ik het opnieuw had geïnstalleerd op mijn SSD lijkt het alsof allemaal oude system32 en dat soort bestanden op de c drive in de hoofdmap staan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: I5 6400
MOBO: MSI B150M Bazooka
GPU: MSI GTX 1060 Gaming X 6GB
RAM: 8GB DDR4 Kingston HyperX (2 x 4)
PSU: een oude van antec
430 watt
HDD: WD Blue 1TB 7200rpm
SSD: Samsung 840 EVO 120GB
Behuizing: NZXT S340
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle bestanden bij elkaar zijn zo'n 95000 bestanden van rond de 1KB. Als ik ze probeer te verwijderen ( al geprobeerd met gewoon windows verkenner en zelfs meerdere programma's geprobeerd als unlocker, dupeguru en nog veel meer) staat er bijvoorbeeld bij windows verkenner dat ie ze naar de prullenbak aan het verplaatsen is maar als ie bij 100% is zitten 0 van die bestanden in mijn prullenbak
hier wat screenshots van imgur:

dus de vraag is hoe krijg ik deze bestanden weg?
alvast bedankt iedereen voor de moeite
laatst heb ik Windows 10 opnieuw geïnstalleerd. Maar nadat ik het opnieuw had geïnstalleerd op mijn SSD lijkt het alsof allemaal oude system32 en dat soort bestanden op de c drive in de hoofdmap staan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: I5 6400
MOBO: MSI B150M Bazooka
GPU: MSI GTX 1060 Gaming X 6GB
RAM: 8GB DDR4 Kingston HyperX (2 x 4)
PSU: een oude van antec
HDD: WD Blue 1TB 7200rpm
SSD: Samsung 840 EVO 120GB
Behuizing: NZXT S340
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle bestanden bij elkaar zijn zo'n 95000 bestanden van rond de 1KB. Als ik ze probeer te verwijderen ( al geprobeerd met gewoon windows verkenner en zelfs meerdere programma's geprobeerd als unlocker, dupeguru en nog veel meer) staat er bijvoorbeeld bij windows verkenner dat ie ze naar de prullenbak aan het verplaatsen is maar als ie bij 100% is zitten 0 van die bestanden in mijn prullenbak
hier wat screenshots van imgur:
dus de vraag is hoe krijg ik deze bestanden weg?
alvast bedankt iedereen voor de moeite