Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
We zijn van plan om binnenshuis elektrische zonnewering te installeren, in de buurt van de dakhemel, die bestaat uit glas. Moeilijk uit te leggen :) We hebben daar nergens stroomvoorziening en dat zou betekenen dat ik moet beginnen slijpen in de muren, kabels trekken en alles terug dicht plakken en schilderen..

Nu hebben we ook een velux zonnewering, op zonne-energie, is gewoon een kleine strip zonnecellen bovenop, de velux, héél tevreden van! Nu was ik aan het denken .. zou ik zoiets niet kunnen maken voor die zonnewering? Die zal 3m breed zijn, maar helemaal niet lang, amper een 30cm. Er zal een RTS motor inzitten die 230V nodig heeft en iets van een 90W produceert. 's avonds en 's ochtends zal die motor enkele seconden draaien om de zonnewering open en dicht te doen. Bestaan er kleine zonnepanelen inclusief accu + omvormer voor zo'n zaken? Ik heb daar wel wat plaats om iets te installeren, zal ook net achter het glas van het dak zitten, maar kan natuurlijk ook niet té groot zijn.

Heb al een tijdje gezocht maar kleine panelen vind ik enkel voor gsm opladers etc. en heb ook niet super veel kennis van elektronica dus zoek ik wat meer richting de kant en klare dingen. Iemand ervaringen mee?