Ik ben aan het bekijken om thuis over te schakelen naar Telenet (vanwege nalatigheid bij Proximus en het ook gewoon goedkoper uitkomt). Ook met Easy Switch dat morgen van start gaat, lijkt het een ideaal moment om te veranderen. We hebben al televisie via telenet, maar internet en telefonie gaan nog via proximus. Op de site van telenet geven ze de mogelijkheid om voor een Self Starter-installatie te kiezen, dit lijkt me wel een interessante optie. Maar nu is mijn vraag of dit ook effectief zo makkelijk en eenvoudig gaat als ze adverteren op de site? Zijn er dingen die ik moet controleren vooraleer ik deze optie kies? Moeten er speciale aansluitingen of kabels al aanwezig zijn? En als ik kies om telenet een installateur te laten sturen hoe lang zou het dan duren vooraleer die kan komen? Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben?
Wij hebben momenteel een bizz IP box van proximus en een soort van telefooncentrale (Forum I6S)? die ervoor zorgt dat we op meerdere vaste toestellen kunnen bellen, ik weet niet in hoeverre dit de installatie moeilijker maakt
Alvast bedankt!
Wij hebben momenteel een bizz IP box van proximus en een soort van telefooncentrale (Forum I6S)? die ervoor zorgt dat we op meerdere vaste toestellen kunnen bellen, ik weet niet in hoeverre dit de installatie moeilijker maakt
Alvast bedankt!
Wow