Wijziging user review - [oryk123] [VinceMeg]

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
Ik weet niet of het mogelijk is om als derde partij een dergelijk verzoek te doen. Maar aangezien ik vermoed dat de gebruiker dit forum niet Kent, doe ik een poging.

Indien toegestaan:
Zou ik Willen verzoeken of jullie de review van Oryk123 op het profiel van vincemega (edit: titel was verkeerd geschreven) te verwijderen. Dit omdat er naar mijn inziens geen overeenkomst geweest is.

Note:
Ik begin dit topic omdat ik het erg lullig vind dat een eerste review gelijk een slechte moet zijn terwijl die nieteens geldig zou kunnen zijn. Dat geeft hem namelijk een nadeel in verdere verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door 7Sins op 02-07-2017 11:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:10
Nou ja, als we toch al proberen de grenzen van de regels te vinden, mag ik hier vast wel reageren... :)

Is het niet beter om vincemega zelf per DM uit te leggen hoe hij hier mee om moet gaan? Vind hij het belangrijk genoeg, dan kan hij zelf hier een topic openen en met Oryk123 de discussie aan gaan. Vind hij het niet belangrijk, dan is dat zijn keuze.

Tevens, over
Dit omdat er naar mijn inziens geen overeenkomst geweest is.
...kan je volgens mij niet weten. Wellicht was er een overeenkomst en is vincemega daarna afgehaakt en reageert niet meer op DM's van Oryk123.

Dus zelfs al zou je als derde hier een verzoek mogen doen, dan nog denk ik dat iemand (jij?) Oryk123 moet contacteren voor een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel het lovenswaardig is dat je reviews in het algemeen liever beter ziet, is de capaciteit die wij hebben ingesteld op het behandelen van zaken die door de betrokkenen aangedragen worden. Mensen zullen dus zelf actie moeten (willen) nemen om hun profiel netjes te houden (en dat is ook in eigen belang).

Niet iedereen zal de juiste weg vinden, maar de ervaring leert dat je tig disclaimers en akkoord-knoppen kan instellen, maar dat mensen het dan alsnog niet lezen. Via de mail krijgen we er ook met regelmaat binnen, en dan helpen we ze ook op weg.

Komt inderdaad bij dat je als derde geen inzage hebt in de communicatie, afspraken en historie van mensen. Met de false positives wordt de hoeveelheid werk dan helemaal niet te behappen.

Dus, leuk initiatief, maar we moeten er helaas toch nee tegen zeggen :)

Dit topic is gesloten.