Ik zou g
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 498327 op 01-07-2020 08:04 ]
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 02-07-2017 10:42 ]
Ik was al verder dan dat. Die blokkade is dus niet zo star als ie lijkt. Blijbaar haakt de ingebouwde tetheringoptie af, maar kun je wel een tetheringapp gebruiken.FoxLenny schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:50:
Had je zelf al wat uitgezocht? Want ik kom op deze site uit waarin wordt gezegd “Android does not allow tethered devices access to the VPN tunnel. This is a deliberate choice forced by Android for security reasons. For instance, when using VPN to access your employer’s network, they might not want your friends and family there. Also a VPN tunnel shared with others wouldn’t really be a private network anymore”.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 498327 op 02-07-2017 12:33 ]
Je vindt het een productievere manier van doen als mensen dingen gaan aandragen die jij al geprobeerd hebt? Ik denk juist dat door mensen zoals jij (met zo'n opstelling) de mensen op Tweakers zo moeilijk doen.Anoniem: 498327 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:27:
[...]
Ik was al verder dan dat. Die blokkade is dus niet zo star als ie lijkt. Blijbaar haakt de ingebouwde tetheringoptie af, maar kun je wel een tetheringapp gebruiken.
Ik ga er vanuit dat een beetje tweaker ervanuit gaat dat een andere tweaker niet achterlijk is en zelf al vooronderzoek doet. Anders ben ik jullie oplossingen aan het aandragen, en dan kan ik het net zo goed zelf uitzoeken.
Ik wordt daar altijd heel moe van op Tweakers. Zeuren over de vorm van een vraag, maar je geen steek verder helpen. Ik ga wel naar een forum met behulpzame pro's die wel iets weten. Meest onvriendelijke forum wat ik ken. Ik ga mijn Androidvraag wel aan Applefanboys stellen, die piepen niet zo.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq